Tehran's Darling


چند وقته دورت که میچرخم نای سربلند کردن نداری انگار؟تو خودتی همچی.میدونم خسته شدی.از ما خسته شدی؟شاید بست بوده انقدر از ما دیدی تو این چهل سال.از سرتم زیادی بوده.ولی وقار تو رو هیچکی نداره ها.سخاوت تو رو هیچ جا نداره ها.چرا خوبی اینقدر؟من دورت بگردم.


میدونی غروبا خیلی بیشتر دوست دارم.خیلی خوشرنگ میشی.انگار به زور خودتو میون اون دود و هیاهو سرپا نگا میداری،تا شب تو خلوتی شهر یه خستگی در کنی،یه نفسی چاق کنی،آماده شی واسه روز بعد که تو آغوش بگیری اونا که رد میشن رو.


میخواستند چشم تهران باشی نه؟بودی؟فکر نمی کردند اینقدر ببینی تو این مدت شاید.گمونم چشمات خسته شده.میخوای ببندی شون؟ولی نه نبند.وایسا و مارو تماشا کن.وایسا و هوا مارو داشته باش.آخه ما جز تو کی رو داریم تو این شهر بلازده غریب.


نظرات 5 + ارسال نظر
هولدن کالفیلد یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 http://insidemonster.persianblog.ir

بسیار خفن و خوب نگاریده شده بود!!!

پسرک مزخرف.. . یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:49

کامنتت رو گم کردم فیل! برا همی تایید نشده! دلیل دیگه ای نداره یه وضعیه من 2329 تا کامنت تایید نشده یا حذف نشده دارم که کامنت تو جایی ما بین اوناست.. رفیق حوصله گشتنو پیدا کردنشو ندارم!

آره همین خود من یادمه یه زمانی دیوانه وار دلم بحال سوسکای بیچاره ای که بی هیچ جرم مرتکب نشده ای محکوم بمرگ می شدن و می شوند کماکان میسوخت و در همین ارتباط شعریم براشون گفتم.. حالام تو داری از وقار میدان شهیاد سابق میگی که گم شده و ناپیدا در توهم نام آزادی!!!

اندراحوالات من و اینجانب دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:09 http://aidasaam.blogfa.com

عجالتا که حتی دیگه اسما هم نماد تهران نیست ، ولی خب برج میلاد عمرا بتونه مثل برج آزادی تو گیر و دار حوادث مختلف ، نماد خیلی چیزها باشه. اصلا مگه کسی میتونه از اون برج بره بالا و پرچم دستش بگیره ، حالا هر پرچمی ، مال هر جناحی ، برای هر اتفاق تاریخی ای.

آبی سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:32 http://blueground.blogsky.com

فوق العاده بود فیل...

dasatir شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:04 http://amradaneamordad.blogfa.com

فوق العاده نبود فیل...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد