کیتارو

دیشب کنسرت کیتارو بودم.هرچند از لحاظ بودجه صدمات جبران ناپذیری بهم وارد شد ولی 15 سال پیش اینا که کودکی بیش نبودم و کیتارو گوش می کردم فکر نمی کردم یک روزی اجراش تو تهران رو ببینم.


کیتارو نغمه ی کسلی های بعد مدرسه بود به یمن شبکه یک و اینا به تعبیری سورئالیستی.(اگر فهمیدید این که گفتم یعنی چی عدد 1 رو به یک شماره دلخواه اس ام اس کنید و برنده یک سال اشتراک رایگان وبلاگ و دسترسی سریع به پیوندهای روزانه وبلاگ شوید.)

 

نظرات 6 + ارسال نظر
پسرک مزخرف.. . پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:37

سورئالیستی یعنی همون ولی یطور دیگش !! این عمو آدمو می بره به افسرده حالی طی کردمون تو نیمه اول دهه هفتاد شمسی .. آره اینقدر دلگیر کننده و حوصله سربره .. آره اینقدر سن من زیاده .. آره آخر برنامه دیدنیها تو اون سالها بعضی وقتا یه مناظر طبیعی پخش می کردن .. با موزیکال این یارو نشون می دادن.. .

هولدن کالفیلد جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 http://insidemonster.persianblog.ir

آخ خوش به حالت!!! بلیتش چند بود؟

100 تومن تا 200 اینا

karam شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:59

تا یکشنبه تمدید شد، منم دارم یکشنبه می رم. ردیف سوم، وسط سالن، 195 تومن. فاکیده خواهم شد از لحاظ اقتصادی.
برگی از یک نوشته ... فرشته ... تنبلی کار زشته ... تنبل همیشه خوابه
قسمت هایی از رادیو چهرازی

خیلی خوب بود لامصب برو حال کن

سیمین یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 http://www.baran-barg.blogfa.com

پشت دستمو داغ کردم دیگه هیچ کنسرتی برم توی چارچوب این مرز پرگهر. با این سالنا و سیستم صوتی مزخرفشون. بصورت غیر مستقیم از هر لحاظ به شعور آدم توهین میشه. خصوصا قسمت حجاب اسلامیش

leconte دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:59

کنسرت به دلیل حاضر نشدن برخی مجوز های لازم کنسل شد. یکی از کلفت ترین آلات تناسلی زندگی م رو خوردم.

آره بابا دیدم کلی دپرس شدم واس خاطر تو.
ایرانه دیگه مصیبت از زمین و آسمان نازل میشه

سیاوش پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:21

من زیاد گوش ندادم...شاید یکی دو آهنگ...اونم سالها پیش...
اما خیلی دلم می خواست کنسرتش رو می اومدم...که نشد...

شاید زمانی دیگر...جایی دیگر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد