همبستر با پاراگوئه

1.خواب دیدم با 10 میلیون تومان دارم میرم پاراگوئه.خوشحال بودم از این که دارم میرم پاراگوئه.فقط داشتم سرچ می کردم ببینم چی داره دقیقا این پاراگوئه که من دارم میرم.
از خواب که برخاستم دیدم واقعا دلم میخواد برم پاراگوئه.یه سفرنامه خوندم گویا کباب ها و استیک های خوبی داره.یک و نیم برابر جمعیتش هم گاو داره.به نظرم همین مسئله پاراگوئه رو تبدیل به جایی ایده آل و امن برای زندگی می کنه.


2. چند وقت پیش خواستم یک کتاب تازه چاپ شده از موراکامی بخونم، فکر کردم بهتره بجای خوندن تراوشات ذهن بیمار موراکامی کتاب زنان بدون مردان از شهرنوش پارسی پور رو بخونم که حداقل تو مباحث فرهنگی با نویسنده هم بستر هستیم.خوب بود واقعا.اگرچه فکر می کنم اگه زن بودم برام ملموس تر می بود و لذت دو چندان می بردم.


نظرات 14 + ارسال نظر
پسرک مزخرف.. . سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:23

بله لذت.. عموما خانوما مقوله لذت رو زیاد در زندگی تجربه میکنن و اغلب منکرند و تکذیبم میکنن هر نوع لذتی رو.. .

پسرک مزخرف.. . سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:38

من پاراگوئه رو بیشتر تو جامجهانی 98 فرانسه با خوزه لوئیس چیلاورت شناختم و...
اولش تو اون سنو سال کمم فکر می کردم تیم آتلتیکو مادریدن اینا... بخاطر رنگ بندی لباساشون گاها قوطیای پپسیم برام تداعی می شد !

ف چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:20 http://farfalla.blog.ir/

گاو و کباب و استیک...

بوی پخته شدن می آید..

تو پاراگوئه؟
بعید میدونم

سیمین چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:29

کشورهای آمریکای جنوبی برای اونهایی که اهل سفرهای هیجان انگیز ودیدن مناطق خاص هستن باید دلچسب باشه
در مورد پست آخرمم توی اینترنت ماجرای قتل زنی به دست شوهرشو خونده بودم. یهو به سرم زد یه همچین چیزی رو بنویسم.
راوی داستان روح زنیه که مرده و من متاسفانه هنوز زندم قربان!

اون پایین پایینای شیلی و آرژانتین هم خیلی دوست دارم برم تو زندگیم.یک بار یه خواب سوررئالی دیدم که رفتم که یه بار باید بیام توصیفش کنم.

مهران جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:03 http://mehran.blogsky.com

پس واسه آدم های گیاه خوار اصلا مکان مناسبی نیست پاراگوئه

فکر نکنم البته گیاه همه جا هست بالاخره

مگهان شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:02

چه جالب ... اگه خوب طبخ کنن گوشت رو من حاضرم یه ماه تو خواب به پاراگویه عزیمت کنم :دی
این کتاب رو دوس دارم بخونم که...

گوشتاش مث که خیلی سفته فقطا

آویشن یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 http://dittany.blogsky.com

پاراگوءه رفتن چه دلچسبه.کباب خوب، موسیقی خوب، سالسا.
کلا کشورای آمریکای لاتین به نظرم مقصد مسافرتی خیلی خوبین با اینکه خودم تجربه رفتن و نداشتم ولی از چیزایی که راجبش خوندم و شنیدم به نظرم خوب میاد.
این کتاب و نخوندم فقط چیزی که واسم جالب بود این بود که باز هم اسم موراکامی تو یکی از وبلاگا دیده شد :دی

سالسا چیه خواهر من پاراگوئه سالساش کجا بود.

karam یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:46

اسم شهرنوش باعث می شه به صورت خودکار نتونم به فاصله نزدیک تر از یک متری خودش و محصولاتش نزدیک شم.

چرا؟:)
خوبه که یونیکه میلاد خوبه هر عمله عکره ای اسمش هست

karam یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:41

شهرنوش یونیکه، استان خور هم یونیکه، یا مثلا استان بلع. دلیل نمی شه که!

استاد خور

اندراحوالات من و اینجانب دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:22 http://aidasaam.blogfa.com

موراکامی همیشهبرای من تداعی اصطلاح عزیز بی جهت بوده. نمیدونم چرا انقد " واو " ه :-)

بی جهت چی؟کسوشعر؟

پریسا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:55 http://starsss.blogfa.com

جالب شد.
زندگی مسالمت آمیز با گاوها به مراتب بهتر از زندگی مسالمت آمیز با آدمهاس؟
به امکان مسالمت آمیز بودن دومی شک دارم ..

خیلی رابطه کم تنش تری میشه باهاشون داشت

مگهان چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:44

من نمیام فیل
تنها برو ، خب ؟!

+ گوشت سفت نوموخوااام

گیاه بخور

آویشن جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:11

جایی نبود،رفتی پاراگوءه یه سر به کلابای رقص سالسا بزن متوجه منظورم میشی :)

نداره به موم قسم تو با گرانادا اشتبا گرفتی پاراگوئرو

آویشن شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:01

گرانادا که تو اسپانیاست.یعنی من فرق پاراگوءه و اسپانیا رو نمی دونم؟
باشه.اصن شما استاد جغرافیا مثلا

آویشن جان ناراحت نشو از من حالا یه فانتزی ای زدیم ما.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد