اینتراخت کسلشیافت

مردانی که از فوتبال خوششون نمیاد یا دغدغه شون نیست رو درک نمیکنم. من دوران اوجم بازیای پخش تکرار بوندسلیگا دو رو (مثلا مونیخ 1860 با  دارمشتات) با گزارش عربی از دوبی اسپورت 4 میدیدم. البته دارمشتات الان دیگه اومده بوندسلیگا یک.


بعد از حدود یک سال دور شدن از معماری و کار تئوری روی "آب"، دوباره به معماری بازگشتم. این که میتونم موقع کار کردن موسیقی گوش بدم، و وقتی کار تئوری می کردم نمی تونستم، یا اگه مثلا ریاضی میخوندم که عمرا نمی شد. #آب تو معماری


از وقتی تحریما ورداشته شده این طوطی های باغ پشت خونه ما هم به نظر میاد آینده بهتری رو برای خودشون متصورن.


اینو گوش می کنم، اووف که چقدر خوبه.

نظرات 15 + ارسال نظر
امین جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:41

دلیلش سرخوردگی هسته.اینقدر گندای تاریخی برامون تکرار میشن و درس نمبکیریم.
وقتی اونی که کارش ذهمیت دادن به ایتچیزاست دایورت کرده و مخپمهم نیست براش. من چرا باید زمان و اعصاب بزازم برای این فوتبال بی شرافت.

المپیکو میگی؟ گور باباشون.
فوتبال خارجی میبینم بیشتر با پرسپولیس.
راستی پرسپولیس سپاهان بیا بریم استادیوم پوریام میاد

م ر ی م ی شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:58

من پایه لالیگام فقط...اونم بارسا...اونم با گزارشگری عادل...


شما سکوت رو دوست نداری؟!

نه دلم میخواد موسیقی آروم تو گوشم باشه

پسرک مزخرف.. . شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:23

چی شده تغییر رنگ دادی؟ مگه آبی نبودی؟
همایون بهزادی مرد نکردن حداقل یه بازوبند مشکی بذارند به احترامش مقابل سایپا یا موقع گل زدن شادی نکنن... خاک بر سرشون! مثلا ستاره اون بازی توهمی 6تایی بود بردی که هنوزم که هنوزه تو بادش خوابیدن..
استقلالم دست کمی نداره امثال عابدزاده نامجو مطلق و این آخری احدی و خیلی های دیگه اینا رو با بی‌مهری از خودش روند کلا استقلالیا نامردن حالا خودم طرفدارشم!
بوندس لیگا که همش یجوره ..بایرنش دیدن داره و کمیم دورتموندو میختاریانش.. هه! هر وقت می بینمش یاد تو می افتم!

دو سال پیش استقلالی بودم الان پرسپولیسیم.
آره الاغا فقط بلدن دری وری بذارن رو اینستاگرام دو زار اخلاق ندارن. مرد این فوتبال یکی بود علی کریمی و لا غیر.

هولدن کالفیلد شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:20 http://insidemonster.blog.ir

آخ آخ بالاخره یه نفر حرف حق در مورد فوتبال زد!!!

چاکرم

شهرزاد یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 00:17 http://sodayeyeksaye.blogfa.com

من دبیرستان که بودم یه پرسپولیسی دو آتیشه بودم... الان ولی اون کسایی رو که فوتبال دوست ندارن رو درک می کنم خودم جزوشونم. البته اگه منظورت اختصاصا مردها بود که کلا هیچی :))

حالا خانوما فوتبال نبینن حرجی نیست ولی مردا باید ببینن

noname یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 15:54

فوتبال که خوبه دستشم درد نکنه.
راستش اومدم یه اطلاعی راجع به کتاب بهت بدم که اصلن یادم نیست.
2ساله می خوام ساز دهنی یادبگیرم برم کوه و بیابون و جنگل هی بزنم و بزنم جور نشده ایشالا با برداشته شدن تحریما.

کوه و بیابون و جنگل ال اس دی بزن جا ساز دهنی:)

سامورایی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:33 http://samuraii84.persianblog.ir/

یه زمانی عاشق فوتبال ایتالیا بودم، تیم ملیش منظورمه؛بعدش با ظهور دلپیرو یوونتوس رو به خاطر دلپیرو دنبال می‌کردم، بعدش که آلکس رفت همچنان شیفته‌ی یوونتوس موندم. الانم گاه گاهی فقط بازیای یووه رو میبنم. فوتبال ایران هم مدتهاست دنبال نمیکنم، الان نمیدونم علی دایی توی شموشک نوشهر بازی میکنه یا هنوز مربی دروازه‌بانهای صنعت نفته؟!؟! باور کن!

من کلن حزب بادم به هیچ تیمی وفادار نمی مونم. حتی شده تو یه بازی طرفدار یه تیمی بودم بعد یه گل زده طرفدار اون یکی تیم شدم. یا تو بعضیا بازیا صرفا طرفدار اون تیمیم که حمله می کنه.

سامورایی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:34 http://samuraii84.persianblog.ir/

اینی هم که نوشتی گوش کنید، برا من باز نمیشه!

ساندکلاوده فیلترشکنتو آتیش کن

سیمین دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:59

ال اس دی رو باید توی کویر زد

توام؟:)

noname دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 14:54

نه دیگه بد تریپ باشی دهنت صاف میشه :)
به همون سازدهنی راضیم

good point!

سیمین سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:47

بله
من هم

به درجات بالای عرفان رسیدی پس

پریسا سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 http://starsss.blogfa.com

آهنگه برای من با فیلترشکنم باز نشد.
راجع به پست قبلی هم باید بگم واقعا؟؟ اون نقطه نظر دوست وبلاگیتو میگم. تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم.
در ضمن بنظر من میزان انواع عقده در افراد ، مطلقا ربطی به رشته و دانشگاه محل تحصیلشون نداره. بعله...

عهک باید باز شه که؟

مجید مویدی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:40 http://majidmoayyedi.blogsky.com

سلام آقا
ما هم پیر شدیم، زمین گیر هم شدیم، از بعضی علاقه هامون هم کم شده، اما هنو فوتبال رو دوس داریم....
من یه زمانی جمعه ها 7 صب از خواب پا می شدم گزارش تکرار بازیای بسکتبال NBA رو با صدای استاد می دیدم...
+راستی، چرا ما نمی تونیم این آهنگ رو گوش بدیم یا دانلود کنیم؟
فیل افکن می خواد؟
راهنمایی کن دادا

من تعجب می کنم لینک که درسته ظاهرا.
فیلترشکن میخواد سایتش ساند کلاود SOUNDCLOUD هست که فیلتره.

شاداب چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 00:23 http://rival.blog.ir

راجع به آب در معماری سرچ کردم جالب بود... بنظر پتانسیل موسیقی گوش دادن همزمان رو هم داشته باشه ولی شما میگی نمیشه حتما نمیشه..

معماری چون فعالیت ذهنی دقیق نداره میشه همزمان شیش تا کار دیگرم باهاش انجام بدی بیشتر از درون و ذات هنری میجوشه

شاداب چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 18:07 http://rival.blog.ir

آهنگ برا منم باز نشد ولی با موس رفتم رو آدرس دیدم اینو نوشته : eternoenmi
تو گوگل زدم یه آهنگ دانلود کردم Uaral - eternoenmi
همینه؟؟؟؟

اسم اینایی که من گذاشتم: یه مجموعه هست به نام "محمد مختاری" که یه نفر شعرای محمد مختاریو دکلمه کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد