Back

امروز سر صبح رسیدم تهران. اولین فعالیت جدی که کردم مراجعه به دکتر و زدن سرم بود.

در موقعیت مقتضی مشاهدات و تجاربم رو می نویسم.

نظرات 7 + ارسال نظر
شیخ(ع) شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:50

خوش اومدی...
سرت سلامت...منتظرم...

مرسی:)

م ر ی م ی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:56

سلااااام...
رسیدن بخیر...
منتظریم بنویسی....

سلام:)

پسرک مزخرف.. . یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:07

سلام ..بد نباشه

زود برگرد بیا تعریف کن..

سلام رو چشم

آویشن یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:17 http://dittany.blogsky.com

سرت خلوت استاد
حتما بنویس

چشم

تراویس یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 22:11 http://travisbickle1.blogsky.com

بله دیگه.منم بودم اولین کارم رفتن به دکتر بود.خوشت باشه،من که میدونستم واسه چه کاری میری.اقلا از ایران کاندوم میبردی.

برا رابطه جنسی پرخطر میرن زیر سرم؟:) جون تو هند به عنوان مقصد توریسم جنسی اصلا مناسب نیست

شهرزاد دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 16:51

اینا رو ولش کن! قرار بود لب گنگ یاد من بکنی! یادم‌کردی یا نه؟!:-)) رسیدن به خیر

یادت کردم:)

آرمیتا سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:17

چقدر قشنگ و بامزه مینویسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد