کثافت به من دست نزن.

دیروز رفتم قاطی یه مشت بچه مچه ی چند ماهه عنو واکسن کزاز و دیفتری برا اعزام سربازی رو زدم. امریه میراث فرهنگیم هم بعد این که گفتن اوکیه، حالا میگن به اسم رشته ت گیر دادن و رفته رو هوا. دفترچه رو پر کردم، شاید هفته بعد بفرستم بره.

فردا ظهر وقت عمل انحراف بینی دارم. کسی اگه از بچگی مثلا قرمز رو بنفش ببینه خودش نمی فهمه که یه مرگش هست نه؟ منم تا الان حالیم نبود این یه مشکله که دماغم کیپه. فکر می کردم مدلشه. با دکتر و اینا به این نتیجه رسیدیم یه کم ظاهرش هم بهتر شه بد نیست. امیدوارم نرینه.
منشی گفت باید ریشتو از ته بتراشی برا عمل. آخرین باری که ریشمو از ته تراشیدم زمستان 91 بود. یاد اون سکانس 21 گرم افتادم که پرستار داره پشم سینه شان پن رو برای عمل قلب میتراشه. در این حد تراژیکه برا من.

نظرات 18 + ارسال نظر
شیخ(ع) دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:39

سربازی ظلمه خدایی...ایشالا به سلامت بری بیای...
این جناح های رنگی پنگی سیاسی رو از زمان کروبی بنفش دیدی پس:))
خوب و خوشگل شی رفیق:)
مانا باشی...

قربون تو

جین دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:46

ریشه دیگه در میاد زود .سخت نگیرید.یه کم شبیه پولاد کیمیایی میشید اگه موهارو هم بزنید

از رو کدوم عکس میگی؟ اون که تو هندم که چیزیم معلوم نی

پگاه دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:32 http://fakhteyeepegah.persianblog.ir/

اوخ.خیلی درد داره. وقتی برگشتی بگو بینیم چطو بوده

درد نداره دردسر داره. به خاطر انحراف توشو زیاد تراشیده یه هفته خونریزیم تموم نشده. ولی از یه هفته دیگه میری رو به بهبود.

آویشن دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:23 http://dittany.blogsky.com

شاون پن عمل بینی به هیچ وجه هم ترازیک نیست.به نظرم جزو راحتترین عملهای دنیاست
راستی پیشنهاد می کنم زیاد به دکتر نگی فلان مدلی میخوای و بگی که خودش مدلی در بیاره که به صورتت بیاد.
این حرف و از رو تجربه زدم.امیدوارم عملت خوب پیش بره.
+ این معضل سربازی هم همیشه خدا هست، آخه چرا به رشتت گیر دادن؟!!!!!!

من که دهنم سرویس شد نمیدونم شاید مال من اینجوری بوده.
ایشالا درست میشه...

اندراحوالات من و اینجانب دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 15:46 http://aidasaam.blogsky.com

" امریه " رو یه جور قدیمی طور باحالی گفتی . آدم فک میکنه از وسط لاله زار دهه بیست پریدی بیرون .

آی بزنه دماغتو دکتر برینه توش بخندیم :)))

چه کاری ه آخه این عمل دماغ ؟!! همینجوری خوب بودی . بعد عمل از خود جدیدت خوشت نخواهد اومد . جدی میگم .

:) معمولا بین اونا که دغدغه سربازی دارن
من از سر شکم سیری نرفتم دماغمو خوشگل کنم. عملم انحراف بود گفت یه کم ظاهرشم میشه بهتر بشه، گفتیم بشه. الانم بهتر شده واقعا چون قبلا ظاهرشم کج و کوله بود همچی.

شهرزاد سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:56 http://Sodayeyeksaye.blogfa.com

چه چیزایی که نمی بینم و‌نمی شنوم این روزا!!!
Phil و عمل زیبایی بینی!!!

در کامنت آیدا تنویر افکار عمومی کردم ر.ج.ک :)

Sara پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:13 http://www.motevalede-december.blogsky.com

فک میکنم سربازی کابوس همه ی پسرهاست..ایشالا نتیجه عمل بینی خوشایندت باشه

کابوس که نیست میریم دیگه، کاش کابوس زندگی همین چیزا باشه.
قربانت

پسرک مزخرف.. . جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:55

احمق! از مشکل بینی و جراحی برای مرخصی پزشکی و استراحت در خلال خدمت مقدس سربازی استفاده می کردی یا آخراش که به بلای نکشی مبتلا میشی.. سالم نرو ناقص برو از اون نواقص بهره ببر.. مورد داشتیم طرف تو طول خدمت درد دندونش رو تحمل می کرده تا برسه آخر خدمت که هفته ای یک بار بره بهداری یدونشه بکشه سه روز مرخصی پزشکی بگیره تا کمتر رنگ پادگان رو ببینه..
شما هرچی مدرک که نشون بده تک فرزندی شرایط تک فرزندی داری رو فراهم کن اونجا یعنی پادگان آموزشی رفتی مشکلی پیش نیاد بعداز اموزشی پادگانی حوالی پایتخت بندازنت.فعلا که دفترچه رو نبردی معلوم نیست داستانت چطور میشه ولی بعد که مشخص شد با خودت کلی ورق دفتر دفترچه کتابچه ببر و تا جا داره بنویس چه بر سرت می گذره هر روزت رو با ذکر تاریخ بنویس و ثبت کن بعدها حسابی خوندنی میشند.. برا خودت کمتر برا بقیه مثلا من بیشتر..

از منم یه دونه سولاخاش کیپسه دماغمو میگم حساب کن با این وضعیت یک عمر فوتبال بازی کردمو نفس کم نیاوردم... چه داستان کمدی بشه وقایع خدمت تو خخخ..

حالا دندونام یه کم درد داره اونارو نگه میدارم برا سربازی. یه کمم جدیدا لنگ میزنم اونم شاید یه عملی چیزی بدم بکنن.
بذا بره جلو میام همین خراب شده تعریفاتمو مینویسم

پسرک مزخرف.. . جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:13

یادم رفت بگم.. من یکبار بینی شکستمو عمل کردم صاف شد بی کجی ولی دو روز بعد از باز کردنه پانسمان تو مدرسه بازم ضربه خوردو بازم شکست ... این اصلاح صورتم بود سنی نداشتم منتها اونا کل صورتمو تراشیدن یه دوماغ می خوان عمل کنن اگه بذارنشون ابروهاتم می تراشند یا میگند بدون شورتم بایست دراز بکشی روی تخت تو چه میدونی وقتی بیهوشی ممکنه چه بلایی سرت بیاد..

ای بابا عجب شانسی...چه گهی میخوردی بچه بودی دقیقا؟ از ازینا بودی که باید یه ماه مینداختنت رو زیرزمین درو روت قفل میکردن تا آدم شی فکر کنم.
آره به منم گفتن همه لباساتو دربیار نفهمیدم واس چی.

جین دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:37

فرم صورت....
اشتباه میکنم?

نمدونم والا

اندراحوالات من و اینجانب دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 19:36 http://aidasaam.blogsky.com

خخخخ

ینی الان ازون چسب اسگلی ا دماغته؟ خخخخ

ای وای ، ای وای :)))


سربازی ولی خیلی خوبه . کاش دخترا م داشتن . من برای لباس سربازی و قمقمه و یعقلاوی غش م . واااای تصور کن ، لباس سربازی دخترونه صورتی با قمقمه آبی بیبی . بعد کفشا سبزفسفری باشه با بندای سرخابی جیغ . یه تایمی م باید بدن قبل صبگا لاک ناخنمونو مرتب کنیم . پادگانشم سوسک نداشته باشه :)))

پسرک مزخرف.. . سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 19:45

مسترابی بودم برا خودم! دندونامو خودم شکوندم دوماغمم همینطور و..... باقیش گفتنی نیستن..
حالا که عمل کردی بینیت رو یا می خوای عمل کنی بذار یه خاطره خدمتی برات بگم: نزدیک گروهان ما یه باجه تلفن بود که کل سربازای پادگان می اومدن و ازش استفاده می کردن یه بار پسری رو دیدم که چِسب زده بود رو نویزش و اومده بود تا تیلیفون بزنه بنظرم مضحک اومد به بچه ها گفتم آشخور سگو ببینید(آشخور سگ گفتن عادی بود! عبارتی معمول در مکالمات روزمره بحساب می اومد) رفتم نزدیکش از نزدیک بدتر بود ترکیب لباس نظامی با دوماغ جراحی زیبایی شده چِسب زده مسخره و خنده دار بود ایستادم کنارش بالا تا پایینش رو برانداز کردم اونم من با اون وضعیت نگاه کردنم جیکش در نمی اومد زیر چشمی بدون این که برگرده سمتم منو نگاه می کرد اروم ازش پرسیدم دماغتو عمل کردی؟ با شک و تردید جواب داد آره! باز پرسیدم عمل زیبایی بوده دیگه؟ قید تماس تلفنش رو زدو رفت... بنده خدا.. خخخخ

م شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:14

واااای منم عین این مشکلو دارم تو نوزادی انداختنم زمین بینیم شکسته بعد حتی خودشون هم نفهمیدن همینطوری مونده و بینی من یه کوچولو انحراف پیدا کرد حالا اینا به کنار یه اتفاقی هم تو ۲۱ سالگی واسم افتاد دماغم دوباره شکست فقط رفتم دکتر جا انداخت و گچ گرفت اما به عمل راضی نشدم الان منم همین کیپ بودن بینی رو دارم ولی نمیرم عمل به دو دلیل : از عمل بینی عجیب میترسم یعنی هر کیو دیدم بعد چند سال راضی نبود یا همش آبریزش بینی دارن یا دماغشون دفرمه شده دلیل دومم هم اینه که ظاهرا دماغ من هر ۲۰ سال یه بار میشکنه :) اینجوری نوبت دفعه بعد میشه ۱۲ سال بعد!!!!! الان عمل کنم دیگه هیچی برا اون موقع نمیمونه:)))

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:21

تو امروزبا یه تی شرت سبز آبی و دماغی عمل کرده تو انقلاب بودی ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:34

بودی ؟

آره گلم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:22

خوبه

آویشن شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:09

نمی دونم منظورت سربازی بود یا جراحی بینی که گفتی دهنت سرویس شد.
ولی برعکس تصور و گفته خیلی ها که میگن عمل بینی درد نداره اون که دروغ مطلقه فک کن کل پوست بینی و بر میدارن و استخونش و میشکونن مگه میشه درد نداشته باشه؟با یه A4 انگشتتو ببری جاش میسوزه اونوقت استخون تغییر ماهیت بده و هیچ اتفاقی نیوفته.
امان از دست این آدمای مثلا مطلع

میم یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:46


عنوان خیلی خوب بود
انحراف بینی تو اکثر موارد برمیگرده مال شما برنگرده ایشالا:پی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد