تاریخ برای کودکان

این ویدیو ، یک قسمت کوتاه از افتتاحیه المپیک سال 1936 برلین و رژه تیم ها در ورزشگاه المپیک برلین را نشان می دهد. ابراز احساسات مردم برای بعضی تیم ها (جز آلمان) مثل اتریش و ایتالیا و متقابلا سلام نازی یکپارچه اونا به جایگاه هیتلر، و دایورت بودن تیم آمریکا و بریتانیا جالبه، به نحوی از خط کشی جنگ سه سال بعد خبر می دهد. البته فرانسویام سلام نازی میدن که کسخلن چون خبر ندارن 4 سال بعد هیتلر میگادشون.

نیمه دوم ویدیو هم یه گزارش پوچ از بازی هاکی آلمان و هند بریتانیاس که هند یه یارو رو داره که بازی رو براش درمیاره. میتونید فقط بخش اولو ببینید.



خیلی تاسف باره که اروپایی هایی که بالقوه میتونند اینقدر ایدئولوژی های دراماتیک که میتونه زندگی انسان ها رو از روزمرگی دربیاره (ولو پوچ و غلط) داشته باشند اینقدر نایس و تکثرگرا شدند.

نظرسنجی: نمیدونم پسرای عره عوره ی 15 16 ساله که مثل نقل و نبات فحش خار و مادر بهم میدن چندش آورترن یا دخترای 18 19 ساله ای که احساس لاتی و انتلکی می کنند و بلند بلند زر زر میکنند؟

نظرات 5 + ارسال نظر
پسرک مزخرف.. . شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:47

کسخلن اونا گائیده شدن ..به فراخور زمان همه گائیدگی از سر گذروندن ..و کماکان پیدا و ناپیدا می گذرونن ..نه بابا حالا چند ماه دیگه رفتی خوب میفهمی مثلا آموزش کار با اسلحه و آشنایی با سایر ادوات نظامی و اصول نظامی گری یا بدتر از اینا پیروی از اونا و اطاعت کردن تنها از یک ایدئولوژی مشخص چقدررر کسالت آور و مضحکه ..بحد انزجار می رسونن آدمو منو که رسوندن حالا نمیدونم وضعیت آموزش تو به چه صورته گمون نکنم اونقدرا بهت سخت بگذره...
هیتلر خیلیها رو گائید ولی اگر اون نمی گائید یکی دیگه پیدا میشد که باز اونم این انگیزه رو در خودش می دید که بخواد بگائه بنابراین تا بوده بشر بشر رو گائیده چون اصولا ماها با گائیده شدن می اییم تا گائیده شویم سپس برویم جایی گر و باز بگائیم و گائیده شویم!

میم جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 23:49

شما که خدای ناکرده تو اون اتوبوس سربازا نبودین؟

نه من آبان میرم.

سنجاب گوزو شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:02

هر دو گروه چندشن...
گروه اول یکی دو سال دیگه شروع میکنن به سیر و سفر در منظومه شمسی...
گروه دوم هم با آب-پاش میرن خونه خالی به گلدونشون آب میدن...

حامد سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 http:// hamed-92.mihanblog.com/

گزینه ی هر دو مورد نداره؟؟

پسرک مزخرف.. . چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:03

حامد بازم پرسیده گزینه هر دو مورد نداره بعدم دوتا علامت سؤال برای پرسشش گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد