بخشی از وصیتنامه پدربزرگم که هفته پیش مرحوم شدند.

در طول نود و چندسال عمر موضوع مهمی که دستگیرم شده و به آن اعتماد و وثوق کامل دارم اینست که؛ تنها موضوعی که سعادت و موفقیت دنیا و آخرت را تامین می نماید تقوی است. تقوی تنها کلید کسب هرگونه آرزو و تمنای دنیوی و توفیق در وصول خواسته های اخروی می باشد و لذا نورچشمان عزیزم را شدیدا به تقوی تاکید و توصیه می نمایم.

نظرات 10 + ارسال نظر
پوریا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 22:28

بهت تسلیت میگم و امیدوارم روحشون در آرامش باشه

مرسی دادا

اندراحوالات من و اینجانب جمعه 9 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 23:38 http://www.aidasaam.blogsky.com

روحشون قرین رحمت باشه .

ممنون

فاطمه شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:29

شما بدون شک از ایمان و باور قلبی زیادی بهره مند هستید ... باور و تقوایی فراتر از مرزهای محدود مذهب و مسلک ... و من به عنوان یکی از خوانندگان مطالب شما به خوبی می دونم که شما آدم با تقوایی هستید ! بنابراین بهترین وصی پدربزرگ گرامیتون شدید که به حرف قلبی ایشون عمل کرده اید تا حال ...

روحشون شاد و در آرامش دوست من ... لحن نوشتاری آرام و زیبایی داشتند و این من رو به فکر واداشت ... واقعا متأسفم که از دست دادیدشون . من هم در غم شما به سهم خود شریکم از صمیم قلبم ...

لطف داری

سیمین شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:55

نمیدونم... شاید دارم حرف بدی میزنم اما آرزو میکنم اونقدر برات عزیز نبوده باشه که نتونی نبودنشو تحمل کنی...

در حد استیصال نگرانت بودم، حالت چطوره؟

م ر ی م ی شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:02

تسلیت میگم میلاد عزیز...
یادشان گرامی...

ممنون

نار خاتون شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 18:49 http://naarkhatoon.blog.ir

نازنین مادرت سلامت باشن...

لطف داری

Saba شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 21:46 http://kojastkhaneyebad.blogsky.com

خدا بیامرزه ایشونو

ممنون

تابنده شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 22:30

روحشون شاد و به شما تسلیت میگم. معدود افرادی هستند که برای بعد از مرگشون وصیت نامه دارن، فکر میکنم وصیت نامه میتونه دوره سوگ رو راحت تر کنه اینکه حرفهایی که لازم بود بشنوی رو بهت میگن و آدم رو به تفکر وامیداره تا غصه خوردن!
فکر میکنم درست گفتند اینکه آدم بتونه از مضرات دنیا خودش رو دور کنه در واقع ارزش زندگی ش رو دونسته پس عمرش رو هدر نداده و قطعاً به آنچه در دنیا خواسته رسیده و اگر آخرت هم باشد چیزی در زندگی اش نبوده که ازش خجالت بکشه

ممنون

پریسا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:20 http://starsss.blogfa.com

خیلی متاثر شدم. تسلیت میگم. روحشون شاد و قرین آرامش..

ممنون از لطفت

سحر سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 15:20

سلام. روحشون شاد و خدا رحمتشون کنه.
باورت میشه من هنوز نمیدونم تقوا یعنی چی؟ بخدا جدی معنایی ازش توی ذهنم وجود نداره. ایشون به معنای تقوا رسیدن که این وصیت رو توشتن، و ای کاش تقوا رو تعریف هم میکردن، یه جوری که تداعیش راحت باشه، مثل ایمان. چون کسی که به مطلبی مسلطه، جوری تعریفش میکنه که همه میفهمن.

منم نمیدونستم یعنی چی رفتم سرچ کردم. ولو بعید میدونم به راحتی با خوندن یه تعریف بتونم درک درستی پیدا کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد