دو شبکه‌ی منوتو و ایران اینترنشنال بلاهای بسیار بدی بودند که به سر جامعه‌ی ایران اومدن طی دهه‌ی اخیر و به شدت موجب تحمیق و تنزل سطح فکر مردم شدند.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم که از اول موجب بود، یعنی گل بود به پروانه نیز آراسته شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاضله شنبه 9 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 09:49 http://1000-va2harf.blogsky.com

نگران نباشید

نیکو شنبه 9 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 16:20

وای یعنی من هر کی رو میبینم تحلیل های عجیب غریب داره تهش می رسه به این دو تا شبکه

نیکو جون چرا عضو کانالم نمیشی؟ باهات قهرم

نیره شنبه 9 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 21:40

Phil, دیروز داشتم به ویدئوهای ارسالی به اینترنشنال نگاه می کردم، مردم آزاری که آمیخته به کلمات زشت و رکیک شده، واقعا باید برای یه شبکه خبری شرم آور باشه مرتب اینا رو پخششون کنه.
مدعیان ززآ، به شرکت کنندگان در رای گیری در شهرهای خارج از ایران فقط فحش جنسی نثار می کردن! حتما قشر خاکستری مثل من بعد دیدن اینا به ززآ می پیونده!
اینترنشنال تیتر خبر می زنه: صغری خانوم اینا گفت، کبری اونو گفت!!!
کار حرفه ای و ژورنالیسم در حد تیم ملی!!
شنونده و بیننده باید عاقل باشه. من برای عوض شدن فضا به اینا سر می زنم!
یه کسی که حتی یه لیسانس از بی خود ترین دانشگاه گرفته باشه، کلمه همه رو روی تیتر اخبار نمی زنه. مثلا تیتر می زنه، همه مردم ایران شرکت نکردن.
اون دماغ گنده هم از همه مردم تقدیر کرده بود!!!
نمونه کسی که در دنیای واقعی فیلم بازی می کنه اون دماغ گنده اس!!

من اینارو میبینم هزاربار خدا رو شکر میکنم 57 انقلاب شد و این تفاله‌ها از این مملکت پرت شدن بیرون و آواره‌های ابدی شدن.

نیکو دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 23:51

سلام آقای phill
بعلت مشکلات خنده دار هنوز عضو نشدم
شما کونادا هستین خبر از فی ل تر شکن و اینا ندارین

سلام نیکو جون بر باعث و بانیش لعنت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد