ماه رمضان رو به اونهایی که به روزه اعتقادی ندارن و در ایران هستن تسلیت و به اونهایی که اعتقاد دارن و روزه میگیرن تبریک میگم. البته روزه گرفتن باید از سر اعتقاد قلبی باشه و نه چون ننه باباتون روزه میگیرن شما هم بگیرین. من خودم والا نمیگیرم چون اون سالهایی که میگرفتم بیشتر از اینکه یاد خدا باشم مدام گشنه‌م بود و تمام حواسم به این بود که کی غروب میشه از این گشنگی و بگایی نجات پیدا کنم، کلا سیر باشم رابطه‌م با خدا بهتره.

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 03:45

بهانه ی خوبی برای روزه نگرفتن نیست فیل جان، بحث اطاعت از امر خداست، البته خودم سر تا پا تقصیرم

والا سمیراجون من همونطور که عرض کردم ایمان دارم اما در مورد شریعت اسلام به جمع بندی نرسیدم هنوز، ممکنه یک روز برسم و نظرم تغییر کنه.

1244 جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 01:26

جمله آخرت قشنگ بود

سمیرا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 21:14

همین که ایمان داری هم خیلی ارزشمنده، زنده باشی

فدات شم

تراویس بیکل شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 00:45 https://travisbickle2.blogsky.com/

سلطان این پست آخر کانالت خیلی قشنگ بود.کلا مطالب کانالت رو دوست دارم.
گلادیاتور هم که دیگه حرف نداره

لطف داری ستون کیرت دهنم.

آویشن شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 16:02 http://Dittany.blogsky.com

واقعا هم کاش اونهایی که می گیرند از روی باور واقعی باشه و در ادامش در بقیه سال هم اون حالت همدردی با فقرا رو داشته باشند نه اینکه فقط واسه ظاهرسازی و ریا روزه بگیرند.

انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد