هه ورامان دیدی اومدم.

چهارشنبه تا شنبه رفتم (رفتیم) کردستان.سنندج و اورامان تخت.مریوان و پاوه نشد بریم که موند به دلم.

حس خوبی داشتم اونجا، برخلاف شهرهای کسل کننده ای مثل سمنان و کاشان و قم با آدمهای کسل کننده ش.یه نکته ی مثبت این بود که خبر و اثری از محرم و ادا اطواراش نبود.دلیل مهمش این که سنی هستن غرب کردستان، ولی انگار اولویت کلا با کرد بودنه تا مسلمان بودن، و این خیلی عالیه.

حدس پست قبلم درست بود، مهر تکلیف طبیعت با خودش معلوم نیست.نه پاییزه نه تابستان.ولی 12 ماه سال زیباست اونجا.


چی بگم دیگه، مجموعه پیرشالیار کردستان سه تا چیز هست.یکی مقبره خود پیر شالیار، یکی یه سنگی که یه موقع خاص تو سال می شکنه و دوباره خودش ترمیم میشه، یکی هم یه اتاقک سنگی که خانقاه پیر شالیار بوده است.همه جا دخیل...




وریا که همسفر ما بود این آهنگ رو برام گذاشت و ترجمه کرد.شعرش چه خوب بود.این رو من بعد بشنوم یاد این سفر می افتم.(بهشت خواب، عمر دزه ای)


این از کردستان.یه چیز دیگم بگم برم:

من فکر می کردم با گراس به رستگاری می رسم.ولی رقت بار بودم بیش از هر چیز.حالا فکر میکنم جایگزین مناسب تر میتونه زاناکس باشه که منو به رستگاری برسونه.


نظرات 11 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:21

به تعداد داروهای موجود در داروخانه‌ها راه برای رستگاری وجود داره؛ زاناکس اصلن چیز خاصی نیست. یوفوریای خیلی خاصی نداره. پیشنهاد مشاوره با یک متخصص بیهوشی برای انتخاب راه رستگاری مناسب؛ مثل کتامین، فنوبارب، حتی ترامادوول!
دم‌دستی‌ترین گزینه موجود زولپیدم Hi Dose هستش و یوفوریای قبل بیهوشی.
نه به تعداد آدماها، که به تعداد داروهای لیست شده در دارونامه‌ی ژنریک راه برای رستگاری وجود دارد.

مرسی از راهنماییات

شاداب سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:52 http://rival.blog.ir

گراس؟؟؟؟؟ گرس؟؟؟؟؟؟ علف؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا فک نمیکردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انتظارشم نداشتم!!!!!!!!!!!!
زاناکس رو هم که کلا نمیدونم چیه ولی فک کنم فهمیدم چیه!!!!!!!!!!

آدم که نکشتم.

پسرک مزخرف.. . چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 13:37 http://vierzehn.blogfa.com

اولویت با کرد بودنه با آدم بودنه با انسان بودنه ..

باس کرد تو گوش آدما

سیاوش چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 14:04

پاوه رو حتما باید دید!...

اورامان ضربدر N ه گمانم

اندراحوالات من و اینجانب چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:46 http://aidasaam.blogsky.com

میگم ، این آهنگه خوراک وقتایی ه که بعد بنگ چت میکنن عایا ؟ خخخ

این گروه کامکارها یه آهنگ عجیب غریب ناب ی دارن ، خوشه هه و رامان ... این خیلی خوبه . خیلی خوبه . با تاکید باز خیلی خوبه ، یه جورایی اشک توی چشمام جم میشه وقتی گوش میدم . حماسی طور ه .

یه سوال جدی : رستگاری چیه ؟

رستگاری کجاست؟نمی دونم دقیقا.
فقط میدونم وقتی میل دارم جایی دیگر باشم جز جایی که هستم، یعنی هنوز بهش نرسیدم.

noname پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:14

هوووم
گرس خوبه ال اس دی بهتره زاناکس هم میتونه کمک کنه
اما کوه بهتر تره
از همشون

کوه چی چیه؟

karam پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 19:33

هر وقت خواستی زاناکس بزنی هم صدام کن. مفرحه دیدنت.

زاناکس بورینگم می کنه همون که دیدی خوبت بود

نهال پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:46 http://fazmetr.blogsky.com

سمنان رو نباید کنار قم و کاشان بزاری بخدا !
سمنان قشنگ به لعنت خدا نمیارزه :))
من واقعا دوست دارم اون سمتارو ببینم .
این چیزای شیمیایی چیه پسر جان ! همون علفو بزن با یه آهنگ توپ و چهار تا ریفیق اهل جفنگ گویی میتونی با قسمتهای بالایی استراتوسفر برسی

بخش عمده ای از کویر مرکزی ایران به لعنت خدا نمی ارزه.

noname جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:46

خواستم درجه رستگار کردن کوه رو نسبت به ال اس دی و گرس و زاناکس بگم

ها کوهنوردیو میگی فک کردم کوه اسم دراگ جدیده

مگهان شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 16:26

من اون ورا نبودم پارسال که داییم گفت بیا بریم و هرچی اصرار کرد نرفتم باهاش و تنها با دوستاش رفت...
بعید میدونم امسال ببرتم !!

+ گرس آخه ؟!
+ ما آشنای کرد زیاد داریم، کردهای اونجا خیلی خوبن:)

از کفت رفت

پرژین چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:42

یک ماه دیرتر اگر مى اومدى و نودشه رو مى رفتى،بهشت رو دیده بودى و توى بهشت قدم زده بودى و انار نوش جان کرده بودى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد