یکی از خوبی‌های ایران که مردم قدرش رو نمیدونن توالت ایرانی هستش که تو هر خونه‌ای وجود داره. این توالت فرنگی واقعا نجاست خالصه و واقعا پدیده‌ی نفرت انگیزیه.

عرض شود که بنده رسیدم به رکورد سه هفته نو فپ نو پورن. در این مقطع تقریبا اون انگیزش برای دیدن پورن رو از دست میدی. جق مق هم دیروز وسوسه شدم بزنم ولی پرهیز جستم. برم که به امید خدا تا زمان مرگ این پرهیز رو ادامه بدم.

نیکو جون با من قهر نکن

برای شما هم اتفاق میفته تو خواب جفتک و لگد بپرونید؟ دیشب چنان لگدی گذاشتم با شست پام تو دیوار که در عجبم چطوری نشکست انگشت پام. خوب شد زنی چیزی ندارم وگرنه کمرش می‌شکست.

پی‌نوشت: گوگل کردم نوشته از علایم پارکینسونه. هیچی دیگه عشقا بگا رفتم

این سلبریتی‌های کثافتی که 401 از مملکت زدن بیرون و تا پاشون رسید اونور نطقشون باز شد و پهلوی‌چی و علینژادی و فلان از آب دراومدن به خیال اینکه جمهوری اسلامی یا به قول خودشون "رژیم منحوس اسلامی" امروز فردا رفتنیه، ما هم "به زودی دوباره دور هم  جمع میشیم در ایران آزاد"، از حمید فرخ‌نژاد و برزو ارجمند و احسان کرمی و پرستو صالحی  بگیر تا علی کریمی و مازیار فلاحی و اشکان خطیبی و امثالهم. اینا جنازه‌ی نجسشون هم نباید به خاک این کشور برگرده چه برسه به خود زنده‌شون. تا آخر عمر نکبت‌بارشون باید در آوارگی و غربت و دور از وطن بمونن، انقدر بشینن در رویای رفتن جمهوری اسلامی تا زیر پاشون علف سبز بشه.

وای وای خیلی هورنی‌ام در این مسیر سخت با من باشید.

بنده یک رکوردی داشتم در زمینه‌ی نو فپ نو پورن دو سال قبل که تازه اومده بودم یک چیزی حدود 6 ماه پرهیز جستم. امسال هم چند ماه قبل 2 ماهی تقریبا پرهیز جستم. چند وقتی بود که فرمان از دستم باز در رفت ولی باز از نو تجدید عهد کردم. الان دو هفته‌ای هست در پرهیزم فقط مشکلم اینه در روز 3 4 بار یکجوری شبیه چوب سفت میشه که میتونی باهاش گردو بشکونی. ولی اینبار میخوام رکورد جاودانه‌ای خلق کنم و تبدیل به یک راهب واقعی بشم.

میخوام یک مدت کلا به پست‌هام تم جنسی بدم پس احتمال داره وبلاگم رو ببندن.