دارم فکر میکنم یه داستان سوپر تری‌سام بین خودم با ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده بنویسم، نظرتون چیه؟ دو تایی با مانتو نشستن روی تراس یه ویلای استخردار، منم دارم تو آب شنا میکنم. بعد منو میبینن یه چشمک به هم میزنن، مانتو رو میکنن میان با شورت و کرست دراز میکشن روی این صندلی استخری‌ها آفتاب بگیرن. صدام میکنن میگن روی ما روغن میمالی؟ منم از آب میام بیرون، دقایقی بعد ناهید کیانی شورتو داده کنار و نشسته رو صورتم مبینا نعمت‌زاده هم نشسته پایین داره سالار رو جا میزنه تو خودش. اگر علاقه دارین ورژن کامل این داستان رو براتون تعریف بکنم بهم بگین، فقط باید حق عضویت بخرین.

طارمی عجب کیر خریه حیوون این چه طرز بازی کردنه

سمیرا جون یک انتقادی یک نفر در خصوصی مطرح کرده بود نسبت به سبک کامنت‌گذاری شما مبنی بر اینکه یکجوری از ایموجی‌های مختلف استفاده می‌کنید انگار که دارید "شیرعسل میرینید" (نقل مستقیم). و این که آدم یاد برنامه‌ی زلال احکام میفته. من فکر کردم که این نگرانی رو با شما به اشتراک بگذارم، برای علاجش هم به نظرم سعی کنید برای یکبار هم که شده یک متن یا کامنت رو بدون استفاده از ایموجی تایپ کنید ببینید کلا چجوریه شاید خوشتون اومد، آدم جدی‌تری هم جلوه خواهید کرد. بوس

چند وقت پیش یکی کامنت گذاشته بود و چهار تا فحش داده بود و آخرشم نوشته بود با این مضمون که از شخصیتت خوشم میومد ولی دیگه نمیخونمت و فلان. یک نکته‌ی مهمی وجود داره و اون اینکه شما اگه وبلاگ کسی نوشته‌های رو میخونید به خاطر اون طرف نمیخونید، به خاطر خودتون و منفعت خودتون میخونید. وگرنه که کون لق نویسنده‌ش، طرف ممکنه به تخم شما هم نباشه. قیاس یک مقدار مع الفارقه ولی موسیقی یک نوازنده‌ای رو گوش میکنید یا فیلم و سریال کسی رو میبینید هم مگه به خاطرآرتیستشه؟ به خاطر خودتونه. من طرف بوده از کارکترش اصلا خوشم نمیومده ولی وبلاگش رو می‌خوندم چون قلمش قشنگ بود. حالا این وبلاگ رو هم من حقیقتا تخمم نیست کسی بخونه یا نه، من برای منظم کردن افکار خودم و دل خودم مینویسم. اون کانال رو هم تا حدی همینطور. رابطه‌ی شخصی‌ای با کسی ندارم. نمیدونم، شایدم کانال بیشتر برای اینکه علایقم رو با بقیه به اشتراک بگذارم. از حس تنهاییم کم میشه. روحم رو دارم میریزم توش. همه چیزایی که دلم میخواست به یکی بگم. حالا اینجا جای اینکه به یک نفر بگم به آدمهای بیشتری میگم.

اینجا شاید کمتر بنویسم کانال بیشتر. اونجا تمیزتر مینویسم. اینجا انگیزه‌ی تمیز نوشتن ندارم و بیشتر حالت ramble پیدا میکنه.

شاید بیام اینجا چند تا داستان دیت و سوپر و این چیزا تعریف بکنم.

راستی، آخرین تاریخ پورن: 26 جولای. آخرین تاریخ فپ: 19 آگوست (ادیت: 17 سپتامبر). تاریخ امروز 18 سپتامبر. اصلا بعد یکی دو ماه دیگه urgeی هم احساس نمیکنم براش. دو سه بار خواب خیس دیدم فقط تو این یکی دو ماه.

هر کی تو کانال داداشم تراویس عضو نشه سگه:

http://telegram.me/travis1403