من اولین باری که صحنه‌ی سکس دیدم فک کنم اول دوم راهنمایی بودم، خونه خاله‌ام اینا شوهرخاله و بابام و یکسری دیگه نشسته بودن داشتن "دار و دسته‌های نیویورکی" که فکر کنم نسبتا تازه اومده بود میدیدن. یک صحنه اومد که دیدم یک مرد (دی‌کاپریو) و یک زن (کامرون دیاز) لخت افتادن رو هم و تو هم میلولیدن، فکر کردم فازشون چیه چرا لخت دارن کشتی میگیرن اینا، کسخلی چیزی هستن؟ شوهرخاله‌ام زده بود جلو، ولی این مدلی بود که صحنه معلوم بود فقط تند شده بود.

این اولین صحنه‌ی سوپری بود که در زندگیم دیدم، جالبیش اینه با اینکه نزدیکای سن بلوغ بودم اصلا نمیدونستم این کار چیه اینا دارن میکنن. فکر کنم خیلی پسرها در اون سنین روزی دو بار جق میزنن، من مینشستم کتاب می‌خوندم و اصلا نمیدونستم جق چیه. کنجکاوی‌های جنسی داشتم، فک کنم از همون سالهای راهنمایی با اینترنت دایل‌آپ میرفتم عکس مکس میدیدم تو اینترنت. ولی عکس‌های ورزش بانوان، سرچ می‌کردم women sports. دبیرستان ته خلاف سنگینم سایت جیگر دات کام بود، مثلا لینک می‌گذاشت "سکس داغ در گاراژ +18". لپ‌تاپ مپتاپ که نبود یه کامپیوتر داشتیم تو راهروی خونه با ترس و لرز مینشستی پشتش هی میپاییدی کسی رد نشه، سایت رو بالا میاوری کلیک میکردی رو عکس، با اون اینترنت کلنگی یک پنجره باز میشد تر تر عکس لود میشد میومد بالا یکی کیرش رو کرده بود تو کس اون یکی، سریع یه نیگا مینداختم میبستم. ولی فیلم سوپر و جق اصلا، کل مدت دبیرستان نه هیچ فیلم سوپری دیدم نه یک‌بار جق زدم، اصلا نمیدونستم همچین امکانی وجود داره. عاشق کتاب خوندن بودم فقط. اوتیسم یعنی در یک لیگ دیگه‌ای یعنی

نظرات 2 + ارسال نظر
اتوسا سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 10:46

الان چی

الانم جق نمیزنی ؟

به ندرت

تراویس بیکل پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 19:17 https://travisbickle4.blogsky.com/

ستون ولی من دوره دبیرستان روزی چهار بار میزدم.

:))) سلطان فک کنم بیشتر بچه دبیرستانیا هفته ای دو سه بار بزنن، اون سنین یه عذاب وجدان تخمی‌ای هم میگیرن فک کنم برا همین کنترل شده میزنن. تو دیگه انقدر حشری بودی عذاب وجدان و اینام کیرت بوده به نظر
من ولی کلا یه لیگ دیگه بودم، جدی فک کنم اوتیسم دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد