برای شما هم اتفاق میفته تو خواب جفتک و لگد بپرونید؟ دیشب چنان لگدی گذاشتم با شست پام تو دیوار که در عجبم چطوری نشکست انگشت پام. خوب شد زنی چیزی ندارم وگرنه کمرش می‌شکست.

پی‌نوشت: گوگل کردم نوشته از علایم پارکینسونه. هیچی دیگه عشقا بگا رفتم

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 07:35

سلام. نگران نباشید. از دلایل پرش ناگهانی عضلات: استرس و خستگی عضلانی هست.

والا این پرش ناگهانی عضلات رو من همیشه داشتم ولی خفیفه، این لگد زارت تو دیوار و از خواب پریدن جنسش متفاوته به نظرم با اون پرش‌های خفیف

سمیرا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 14:17

چرا پیش یه دکتر اعصاب خوب نمیری فیل جان؟ ببین همیشه پیشگیری بهتر از درمان هست، دور از جونت ان شاءالله که پارکینسون نیست، من خودمم زمینه ژنتیکی در این مورد دارم. به نظرم روی اعصابت کار کن و خیلی خودت رو در موقعیت های پرتنش نگذار، چون خود استرس و ناراحتی باعث تشدید و ظهور بیماری های ژنتیکی میشن، اگه از الان که جوونی رعایت کنی، احتمال اینکه بیماری رو نگیری ان شاءالله نکته دیگه اینکه واقعا اینترنت منبع خیلی خوبی برای تشخیص بیماری نیست، من خودم اکثرا برای هر مریضی و نارحتیم که سرچ کردم، از غصه رو به قبله افتادم ان شاءالله هیچی نیست ولی لطفا پیگیری بکن

سمیرا جون دکتر رفتن رو پایه نیستم برین توش

تراویس بیکل یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 20:20 https://travisbickle4.blogsky.com/

سلطان منم یه بار با مشت کوبیدم تو دیوار

نه بابا؟ پس طبیعیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد