یکی از خوبی‌های ایران که مردم قدرش رو نمیدونن توالت ایرانی هستش که تو هر خونه‌ای وجود داره. این توالت فرنگی واقعا نجاست خالصه و واقعا پدیده‌ی نفرت انگیزیه.

عرض شود که بنده رسیدم به رکورد سه هفته نو فپ نو پورن. در این مقطع تقریبا اون انگیزش برای دیدن پورن رو از دست میدی. جق مق هم دیروز وسوسه شدم بزنم ولی پرهیز جستم. برم که به امید خدا تا زمان مرگ این پرهیز رو ادامه بدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نیکو جمعه 29 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 15:13

واقعا آفرین دارین
حال خوبی که الان از این بایت دارین خودش یه جایزه بزرگه

امروز نزدیک بود نیکو جون ولی به خیر گذشت

شهروم شنبه 30 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 06:21

بیا اینجا یه دختر جور کن به رفیقشم بگو بیاد با من دوست شه بعد خوشگله مال تو اون یکی هم مال من (مثه حرکت جویی چندلر)

پورری بیام آتیش میزنیم به مولا‌.

تراویس بیکل شنبه 30 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 17:11 https://travisbickle4.blogsky.com/

این شهروم همونی هست که به من فحش داد؟

ستون من دو تا داداش در این دنیا بیشتر ندارم یکیش تویی یکیش شهروم پوری

تراویس بیکل شنبه 30 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 18:00 https://travisbickle4.blogsky.com/

سلطان یعنی دُخی هم سر رات قرار گرفت نمیخوای توش بزنی؟یه حالت مرتاض گونه میخوای بری جلو؟

چرا سلطان فقط جق و پورن رو میخوام کلا تعطیل کنم

سورن دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 22:44

هنوز به سن میانسالی و پیری نرسیدی که بفهمی همین توالت ایرانی باعث میشه شب تا صب از زانو درد خوابت نبره.
کلن توالت ایرانی نازلترین سطح فرهنگ قضای حاجته دیگه. سم خالص برای زانو و کمر

نه دیگه باعث میشه شما مدام ورزش بکنی و اسکوات بری. عاشق توالت ایرانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد