بنده به خاطر اینکه پست قبلی برخی خوانندگان از جمله نیکو جون رو دچار ترومای روحی کرد طی یکی دو روز آتی یک پست جالب می‌گذارم که اون جبران شه.

نظرات 5 + ارسال نظر
تراویس بیکل دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 21:13 https://travisbickle4.blogsky.com/

سلطان یه ساندویچی،خوراکی چیزی بخر،بده به یه فقیر به نیت شادی روح اون همکلاست که توی خواب دیدی

راست میگیا سلطان به عقل خودم نمیرسید، ولی اینجا نمیکنم کون لق فقیرهاش. اومدم ایران میکنم

نیکو دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 21:59

شرمنده کردین آقای phill
راستش یه چند وقتیه اومدم یه خونه ای که خیلی شبا ازش می ترسم و کلا خواب درستی ندارم و تا شب میشه یه هولی برم می داره
بعد اون شب تو اوج این رو هم خوندم lol

نترس نیکو جون من هوات رو دارم

شهروم سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 22:49

دیمبالام بالام دیش
دیمبالام بالام دیش
فقط خودت میدونی کدوم آهنگ آ سه رو میگم

چنگیز رقص با هالتر میاد وسط

سمیرا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 10:34

فقیر فقیره، شما اونجا نون درمیاری، فقیر اونجا کمک بهش واجبتره از نظر من شما اختیار کار خیرت رو داری قطعا، من نظر خودم رو میگم، بنده های خدا برای خدا یکسان هستن، شما از فردات مطمئنی که بیای ایران یادت می مونه، به نظرم خیرات امروز رو به فردا نیفکن فیل جان بازم صاحب اختیاری

نه بابا سمیرا جون کون لق فقیرهای اینجا به من چه دولتشون بهشون برسه. تازه فقیرهای اینجا همه جانکی و شیشه ای از سر کون گشادیه ایران فقیرهاش از سر کون گشادی نیست

sorena چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 20:40

خداوکیلی تو و دوستت تراویس واقعن در همین حد احمقید یا پول میگیرید؟
خدا به سر شاهده باورم نمیشه آدمهایی درین حد تخمی و احمق باشن، خداوکیلی باورش سخته.
مطمئنم یه کاسه ای زیر نیمکاسه تونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد