هیچ چیز بیشتر حال من رو از صدای بلند ملچ مولوچ و جویدن و چریدن آدم‌ها بهم نمیزنه. کسکشای خر اون دهن گشاد رو ببندید موقع کوفت کردن و آروم زهرمار کنید و حال ما رو بهم نزنید، حیوانید مگه. الان یه گوساله‌ی ایرانی‌ای بغلم نشسته نمیدونم داره بادوم یا مغز چه کسشری زهرمار میکنه با اینکه هدفون تو گوشمه صدای تق تق زهرمار و کوفت کردنش داره حالم رو دگرگون میکنه. ایرانیای کسکش تو این زمینه از بقیه بی‌فرهنگ‌ترن به نظرم.

یک مورد دیگه هم دماغ بالا کشیدنه. کسکشا برید فین کنید خبر مرگتون اینقدر دماغ بالا نکشید و حال ما رو بهم نزنید ناسلامتی انسان هستین. یک کسکش آفریقایی نمیدونم کنیا یا از کدوم قبرستونیه هست تو این اتاق یجوری دماغ بالا میکشه انگار مغز استخوانش داره اون تو حرکت میکنه. کسکش نیگر برو فین کن دیگه بعد میگن چرا ریسیست میشن آدما. کدوم طویله‌ای بزرگ شدین. توی ایرانیای کسکشم این دماغ بالا کشیدن خیلی رایجه، حیوونا انگار نمیدونن کار زشته‌ایه.

دلم میخواد انقدر با چوب بیسبال این انسان‌هایی که این موارد رو رعایت نمیکنن رو بزنم تا صدای سگ بدن.

یه صلوات ختم کنید پست تموم شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 16:44

چه پست پرمحتوایی!

مرسی مونا جون

تراویس بیکل پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 12:19 https://travisbickle4.blogsky.com/

ستون کاملا موافقم.متاسفانه علاوه بر چیزایی که گفتی من از شکستن انگشت و فین کردن توی دستمال و صداهایی که با دهن در میارن هم به شدت متنفر هستم.در حدی که تذکر میدم و به وی طرف میارم

ستون تنها مورد اختلافمون اون فین کردن تو دستماله که من اتفاقا باهاش موافقم و صدبار بهتره تا اینکه طرف شبیه سیفون زرت و زرت دماغ بالا بکشه، کسکش برو فین کن تموم شه بره. از دوران دبیرستان هم یادمه این بچه‌های کسکش با کسی که فین میکرد مشکل داشتن ولی اینکه زرت و زرت آب و عن دماغ بالا بکشن کاملا اوکی بودن و طبیعی میدونستنش.

آویشن یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 21:46 http://Dittany.blogsky.com

من اصلا فوبیا چنین صداهایی رو دارم. واقعا اینایی که اینجوری پر سر و صدا هستن وجودشون روی اعصاب آدم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد