این آقای لاریجانی اگر ثبت‌نام کنه و تایید صلاحیت بشه (که قاعدتا باید تایید صلاحیت بشه، رهبری معظم فکر نمی‌کرد سه سال بعد ممکنه همچین سناریویی پیش بیاد وگرنه نمیومد بگه در حق ایشان جفا شد با رد صلاحیت، الان فکر می‌کنم یک حس آچمزی خاصی داشته باشه) بنده اگر در ایران می‌بودم شرکت می‌کردم در انتخابات و رای می‌دادم به ایشان تا هم قدری عقلانیت در مدیریت کشور حاکم بشود و هم مشت محکمی باشد در دهان پهلوی و علینژاد و اوباش برانداز که اکثرا در خارج کشور ساکنند و به چیزی جز ویرانی این کشور و خیال خام سرنگونی جمهوری اسلامی به هر قیمتی نمی‌اندیشند، در این دو سال اخیر هم به لطف الهی اعتبار نداشته‌شون کامل از دست رفت که جملگی جوکی بیش نیستند و ماهیت کثافتشان به خوبی برای همگان عیان شد.

اگر هم تصمیم بر این باشه که کشور با همون فرمون رئیسی بره جلو و جلیلی‌ای فتاحی زاکانی‌ای کسی رو بنشونن کارگزار آقا که کون لقشون، کاری از دست ما برنمیاد تا اطلاع ثانوی و رحلت همانی که میدانید.

احساس میکنم ممکنه این وبلاگ بسته بشه، اگه شد به یاد من باشید و در کانالم عضو بشید و به جای وبلاگ من وبلاگ داداشم تراویس رو بخونید و از صلوات و ذکر خداوند غافل نشوید.

نظرات 3 + ارسال نظر
Sara دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 13:17

این تصور که لاریجانی رای میاره تصور درستی نیست، حداقل الان که پایگاهی نداره مگه یه مکر و بازی رسانه‌ای راه بندازن.

نگفتم رای میاره، گفتم من بهش رای می‌دادم. درسته که یک بخش نسبتا بزرگی از مردم رای نمی‌دن تحت هیچ‌شرایطی ولی من این مورد رو می‌دادم فارغ از نتیجه که کسی به قطع نمی‌داند.

نیره دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 21:41

فقط یه چیز می تونم بگم، پهلوی اگه مدیریت بلد بود خانواده اشو مدیریت می کرد. حداقل یه فکری به حال اون دماغش می کرد.
از بس رفته دست بوس اسراییلی ها ترکیده!!
حالا همین جوری اینا توهم بزنن. بیچاره ها تقصیر خودشون نیست، مواد خوب گیرشون نمیاد. من مرده، شما زنده اگه اینا به توهمشون رسیدن!

پهلوی و طرفدارای پهلوی از لحاظ سطح بهره‌ی هوشی در حد خطرناکی پایین هستن، نمیدونم چطوری زنده‌ن با این بهره‌ی هوشی.

تراویس بیکل سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 22:58 https://travisbickle4.blogsky.com/

سلطان خدا نکنه وبلاگت بسته بشه.
ستون خوب اینا رو میشناسی،من اصلا نمیشناسم فتاحی و لاریجانی و اینایی که اسم بردی.به مولا رهبر رو میشناسم،احمدی نژاد،روحانی،مرحوم رئیسی و دیگه همین ها.بعضی ها حتی وزرا رو هم میشناسن.من که اصلا نمیدونم مثلا وزیر مخابرات و تلگراف کیه یا اصلا نمیدونم وزیر تعاون کی هست؟خلاصه اطلاعات سیاسی ام بسیار پایین هست.

نمیدونم سلطان همچه حسی دارم.
ستون من شبیه کسخلا پیگیر اخبارم، کاش میشد شبیه تو پیگیری نکنم ولی چه کنم که عادت کردم و میخونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد