شما وقتی به بقیه احترام می‌گذارید در درجه‌ی اول دارید به خودتون احترام می‌گذارید. لکن فکر نکنید با احترام برخورد کردن با دیگران شما را کوچک می‌کند، حتی کسانی که لایق احترام شما نیستند، با احترام برخورد کردن با دیگران شما را بزرگ می‌کند.

البته منظور از این احترام این نیست که آدم جاهل و کودن را نادیده نگیرید یا سرجای خود ننشانید یا با همه معاشرت کنید. بنده مخصوصا در این مرحله از زندگی خودم اصلا تاب تحمل بسیاری از آدم‌ها و صحبت‌ها رو ندارم و اتفاقا فکر می‌کنم زیادی ساده می‌گرفتم در معاشرت‌هام و زیادی منعطف بودم در بسیاری از رفتارهام. اکنون خط قرمزهای بسیار مشخصی دارم و از بسیاری دوری می‌ورزم

صلوات ختم بفرمایید

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 21:06 https://travisbickle4.blogsky.com/

ستون منم خیلی محترمانه رفتار‌میکنم

ستون شما کیرت دهن ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد