خدا خیرشون بده این شنبه‌زاده‌ی کچل کیری رو گرفتن، فقط کاش این دفعه دیگه ولش نکنن. آلودگی بصریه طرف رسما. من بودم به خودش اکتفا نمی‌کردم و یک یک فالوئرای توییترش رو هم می‌گرفتم.

نظرات 5 + ارسال نظر
تراویس بیکل جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 19:53 https://travisbickle4.blogsky.com/

همین بندریه که تنبک میزنه؟

نه حاجی :))) حسین شنبه‌زاده، یه کچل کیری فعال توییتری امثال اینایی که 10 سال پیش چسبیده بود در کون روحانی و بنفش الان شدن برانداز و خایه‌مال اسرائیل و فحاشی به اسلام و فلان. کسکشا نود درصد هم از خانواده‌های مذهبی و شهرستان‌های کوچک میان، شبیه گوسفند میبینن ترند چیه. کسکشای خر شما نه اون مذهبی بودنتون از روی شعور بود نه الان این ضد مذهبی شدنتون.

تراویس بیکل جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 21:53 https://travisbickle4.blogsky.com/

نمیشناسم،ولی با توصیفاتی که فرمودی عن آقایی بیش نیست.
من یه شنبه زاده میشناسم تنبک میزنه و میرقصه

:)))

گلی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 13:15

از اونی که مذهبی بودنش از رو شعوره بیشتر میترسم تا سایر با شعورا و بی شعورای دیگه.

چرا گلی جون؟

گلی سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 21:51

نمی فهمی‌. قصد جسارت ندارم ولی به نظر من واقعا ادراک یک مرد از رنج تحمیل شده ناشی از مذهب ناقصه.به عنوان یک زن که عمری در خانواده ی مذهبی زندگی کردم( اونم نه مذهبی معمولی، با والدین حوزوی عجین بوده این زندگی) این که طرف نشسته فکر کرده شعورش رو گذاشته وسط و این آدم خواری رو انتخاب کرده وحشتناکه. با کمال بی احترامی به مذهبیان عزیز

شما این نفرت عمیقی که از دین دارید و فکر میکنین دینداری یعنی شعور رو کنار گذاشتن دلیلش رو خودتون توضیح دادین، فشار خانواده‌ی مذهبی. برای همین ضدیت شما از روی خشم کور و نفرت هست و نه از روی شعور و سواد. اگر در یک خانواده‌ای رشد می‌کردین که سرکوبتون نمی‌کردن می‌تونستید اصطلاحا "آن‌بایسد"تر به موضوع نگاه کنید.

آویشن یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 21:44 http://Dittany.blogsky.com

حرفای عجیب میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد