توییترم رو یک مدتیه کامل پاک کردم. لینکدین رو هم به زودی پاک میکنم. فیسبوک رو هم وقتی اومدم کانادا برای کار پراپرتی منیجمنتم مجبور شدم دوباره بریزم که اونم پاک میکنم. در فضای مجازی دیگه فقط میمونه این وبلاگ که بنا دارم بیشتر توش در مورد مسائل سیاسی گه بخورم و نقطه نظراتم رو بنویسم، و کانال تلگرام که یک مقدار شسته رفته‌تر و جدی‌ترم. احیانا مطلبی باشه توی کانال نتونم بنویسم اینجا مینویسم. مثلا تریپ‌های سایکدلیک. پدر مادرم توی اون کانال هستن و به نظرم درست نیست روی فرزند در مواردی به روی پدر مادر باز بشه و بعضی حریم‌ها بمونه خوبه. این ترکیب پایدار یا sustainable هست که به نظرم میتونم برعکس سوشیال مدیا همیشه ادامه‌ش بدم کمااینکه وبلاگ رو 13 ساله دادم.

این علی لاریجانی رو هم که بنده میخواستم بهش رای بدم در کمال وقاحت و تعجب باز ردصلاحیت کردن. حالا باز بیا بگو اوپس، دستمون خورد باز در حقش جفا شد. دلیل ولی مشخصه، رهبر برای رئیس‌جمهوری کسی که زیاد از خودش شخصیت و کارکتر داشته باشه رو نمی‌خواد و یک پاپت بی‌مصرف بله‌قربان‌گویی شبیه مرحوم آیت‌الله دکتر شهید رئیسی ایده‌آلش هست. یک اشتباه ریزی کردن البته در تایید صلاحیت پزشکیان، طرف مقداری کارکتر داره بهرحال. اگه میخواستن کامل جوک بشه باید دوباره همتی رو تایید می‌کردن. برای شخص من خیلی فرق نمیکنه راستش پزشکیان یا قالیباف، برای همین اگر بودم احتمالا شرکت نمی‌کردم. ولی خوب شبیه همتی 1400 جوک و پاپت نیست قطعا طرف.

کلی اتفاق پشت سر هم داره در زندگیم میفته که احساس می‌کنم ضرورتی نداره بخوام حداقل اینجا بنویسم. شاید بعدا مدون نوشتم برای مدیومی جدی‌تر. ولی خلاصه‌ش اینه که انشالله آخر امسال در ایران خواهم بود و پرونده‌ی کانادا بسته خواهد شد.

منبر امروز تمام شد صلوات ختم بفرمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
حالا هر کی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 01:10

وقتی یکی از ایران میره حالا میخواد هر خری باشه با هر شخصیت و سطح سوادی،کلی ناراحت میشم و غصه میخورم.ولی وقتی میفهمم یکی از اونایی که رفته میخواد برگرده ده برابر خوشحال میشم.
ایشالا بیای و همه چیز باب میلت باشه و نه تنها هیچوقت پشیمون نشی از برگشتنت که کلی حال کنی و زن بگیری و بچه هم بیاری

نه من وقتی تصمیم بگیرم یک کاری رو بکنم پشیمون نمیشم، همه‌ی جوانب رو از قبل سنجیدم. پشیمانی مال افراد weakling هست نه من. بچه رو نیستم!

فاضله دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 09:07 http://1000-va2harf.blogsky.com

عزیز یکی باید از جبهه اصلاحات تایید میشد
به نظر من که کفه اصلاحات خالیه
خوشحالم برمیگردی

متچکرم

پوریا دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 09:39

بیا میلاد من به شخصه خیلی خوشحال میشم
در مورد فضای مجازی متاسفانه یوتوب هم مطالب زرد و چرند فارسی داره اونجا رو به زباله دونی تبدیل میکنه و همش شده یه مشت کاپل گدای پول که با ظواهر آلودشون کثافت به مخاطب تزریق میکنن

نیکو دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 17:34

پزشکیان رو نه نیستم

منم شک دارم نیکو جون احساس میکنم به رای دادنش نمیارزه

تراویس بیکل دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 20:05 https://travisbickle4.blogsky.com/

سلطان هر جا بنویسی و هر چی بنویسی حمایت حمایت
این همتی و اینایی رو که میگی خوب والا میشناسی،آفرین بهت
سلطان ایران رو نور بارون میکنی تشریف بیاری

سلطان چش مایی

.‌‌... دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 23:24

من همیشه به پزشکیان احساس خوبی داشتم راستش، ولی خب به رای دادنش نمی ارزه دیگه..‌.

آدمیه که پرنسیپ داره و کارکتر داره. من راستش بیشتر برام مهمه جلیلی نشه، بین قالیباف و پزشکیان اونقدر برام تفاوتی نیست. لاریجانی بود ولی قطعا شرکت می‌کردم چون آدمیه که میتونست در بزنگاه بازی مهم کنه.

آویشن یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 21:41 http://Dittany.blogsky.com

امیدوارم به هر چیزی که میخوای برسی چه در کانادا چه در ایران .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد