موضع نهایی بنده در مورد این انتخابات که بسیار مهم هست و خیلی‌ها هستن که منتظرن بنده نقشه‌ی راه رو برای اونها ترسیم بکنم این هست که بین پزشکیان و قالیباف تفاوتی برای بنده نیست کدوم رئیس‌جمهور بشه و حتی مقداری قالیباف رو ترجیح هم میدم چون هماهنگ‌تر هست با نهادهای بالادستی و بهانه‌ها هم از طرف دولت و هم حکومت کمتر. چیزی که برام مهمه اینه که جلیلی نشود، رئیسی بس بود سه سال، سخته هشت سال حالا بخوایم ریخت این یکی رو تحمل کنیم. از این جهت اگر بنده در ایران می‌بودم دور اول رای نمی‌دادم و اگر انتخابات به دور دوم می‌رفت و جلیلی یه ور قضیه بود می‌رفتم به اونور قضیه رای می‌دادم تا کون مسیح علینژاد فرچه و رضا پهلوی شاس‌دماغ و طرفدارانشون هم پاره شه.

مجدد هم میگم این بدنه‌ی سخت می‌دونستن کسی مثل لاریجانی زیادی از خودش شخصیت داره و در سناریوی احتمالی مرگ رهبری میتونه بازی رو به هم بزنه از این جهت نذاشتن بیاد بالا، این آقایونی که الان هستن هیچ‌کدوم همچین تاثیرگذاری‌ای نمیتونن داشته باشن و به همین علت هم هست که همه تایید صلاحیت شدن، البته صحبت بیشتر در مورد پزشکیانه وگرنه اون 5 تا دیگه که خایه‌مال تشریف دارن. ضمن اینکه این رو هم دوباره بگم که پزشکیان اندکی کارکتر داره بهرحال و این انتخابات در سطح 1400 جوک نیست.

یک نکته‌ی بی‌ربط، دوستانی که میان کامنت دری وری می‌گذارن معمولا فقط یکبار وقت و حوصله دارم که جوابشون رو بدم، اگر قانع نشدن میتونن بیان سرش رو بخورن. این مردم کسکش رو سلطان تتلو خوب ‌می‌شناخت و چپ و راست میرید بهشون، آدم نیستید خیلیاتون به خدا.


نظرات 4 + ارسال نظر
فاضله پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 09:05 http://1000-va2harf.blogsky.com

به نظر من از بین پزشکیان قالیباف جلیلی یکی میشه

چقدر باهوشی تو فاضله جون چشم نخوری یهو :))

تراویس بیکل پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 15:07 https://travisbickle4.blogsky.com/

ستون خدا شاهده اینایی که کاندید شدن به جز قالیباف همه رو تازه دارم میبینم.تو خوب همه رو میشناسی.
کی کامنت تخمی داده ستون؟برین بهش،آدرس وبلاگش یا ایمیلش رو بده برم فحش خواهر و مادر بهش بدم
در نهایت هم مرسی که موضع ات رو شفاف برامون توضیح دادی.

ستون من هی میخوام روادار باشم اینا نمیگذارن

نیره پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 17:28

فیل، من هم اگه پای مصی جون و اون گنده دماغ بیاد وسط حاضرم بر خلاف میلم عمل کنم مثل شما.
خنده ام می گیره اون گنده دماغ سال هاست تو توهم زندگی می کنه!! طرفداراش براش کنفراس میذارن، بعد این میره یه عکس می گیره تا راضی بشه کسی هست. سال هاست شده دکور!!!

واقعا یه لیگ دیگه‌ای کسخل هستن این براندازا و طرفدارای پهلوی.

فاضله جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 11:07 http://1000-va2harf.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد