چون پیگیر بودین عارضم که متاسفانه رکورد نو فپم گسست و سه روز قبل جق زدم. خیلی هیجان داشتم از رکوردی که داشتم ادامه‌ش می‌دادم ولی نشد دیگه. نیمه‌ی پر لیوان اینه که رکورد نو پورنم برجاست. ایندفعه به یاری خداوند و دعای خیر شما می‌خوام یک رکورد جاودانه خلق کنم، یادداشت می‌کنیم: روز سوم (پاک از تاریخ 20 جولای).

گرما گایید. امروز 34 درجه بود. دیشب از بس گرم بود بالشم خیس عرق شده بود و همینجور دو ساعت غلت میزدم تا خوابم برد. سرمایش هم که نداره خونه‌های اینجا. امروز رفتم یه یوگا مت از دالاراما خریدم به مبلغ 5 دلار، یه لوکیشن پیدا کردم لب رودخونه فردا ظهر میخوام برم اونجا لش رو پهن کنم روی مت آفتاب بگیرم و بعد بپرم تو رودخونه. شاید عکس گرفتم گذاشتم اینجا، با من باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیکو پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 00:43

فکر اینکه آدم تو گرما متوجه کولر روشن کنه مثل خود گرما سخته.
خیلی حال بدیه آدم مجبور شه در گرما بخوابه

آره نیکو جون کونم پاره شد

تراویس بیکل پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 19:54 https://travisbickle4.blogsky.com/

ستون حیف بود.
ولی خوب فدای سرت.ایشالا رکوردهای جدید

سلطان آره ناموسا، ولی میرم برای یک رکورد جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد