یک گروهی که در این ماجراهای 1401 موضع‌گیری کاملا درستی داشتن و اسیر جو نشدند زدبازی بودن. من خودم دو سه سال پیش فحششون میدادم الان میبینم کاملا موضع درستی داشتند و اساسا شاید کسی به هر دلیلی نخواد در مورد یک مسائلی نظر بده و گه‌خوریش به کسی نیومده.

دیشب یه خواب عجیبی دیدم و اون این بود که در یک جمعی بودیم و من آدم‌هایی رو با چهره‌های ترسناک در جمع می‌دیدم که بقیه نمیتونستن ببیننشون.

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 08:52 https://travisbickle4.blogsky.com/

ستون منم دقیقا مثل تو فکر میکنم راجع به زدبازی
راستی اون کانال مسعود بهنود توی یوتیوب رو منم گاهی نگاه میکنم.من از دوره کرونا باهاش آشنا شدم و بسیار زیباست به نظرم

عه حاجی خیلی خوبه ناموسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد