در طویله رو باز کردن میلیون میلیون هندی کون سیاه ریخته تو این کانادا. در دسته‌های 5 6 تایی هم با هم میچرخن. یکی از انگیزه‌های ایران برگشتنم اینه این کون سیاه‌ها رو دیگه نمیبینم، یکی از نکات خیلی مثبت ایران هست نبودن مهاجر هندی درش که کسی قدرش رو نمیدونه.
نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 10:31

سلام وقتت بخیر و شادی متوجهم که ازشون خوشتون نیاد ولی گفتن این الفاظ نژادپرستانه نیست برادر من؟ در نهایت همه بنده خدا هستیم، فکر نکنم خدا خوشش بیاد به خاطر نژاد به فردی توهین بشه خوشتون نمیاد از نظر من اوکیه و شخصیه، شاید منم جای شما بودم خوشم نمیومد ولی دلیلی بر توهین کردن بهشون نیست ما ایرانی ها از اروپایی ها نژاد پرست تریم، چند سال پیش اصفهان بودم، چند نفر اهل افغانستان رد شدن، یه پسره شروع کرد بهشون فحش دادن که چرا بهم زُل زدین؟ حالا زل زدنی هم بود جناب، تتوهای عجیب غریب داشت. چند لحظه نگذشت، چند تا توریست اروپایی اومدن، همین جناب مثل کره براشون آب شدن، انقدر فروتنی، محبت و خوش صحبتی داشتن براشون مثل اینکه خودش هم میخواست مهاجرت کنه اروپا، حالا اگه اروپایی ها بی محلش کنن مطمئنم کلی شاکی میشه خواستم بگم شما آدم بهتری هستی، لطفا مهربونتر باش

این هندی ها مخصوصا غیرمسلمان هاشون چند مورد کونم گذاشتن، وگرنه من آدم خوبیم.
من عدالت رو نگه میدارم همونقدر که کیر رو حواله‌ی کون سیاه ها میکنم حواله ی اروپایی ها هم میکنم. مضافا افغانی ها رو من دوست دارم قلبا آدم های خیلی خوبی هستن

نیکو چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 15:58

ایران نقطه مثبت هم زیاد داره ولی آدم تا نمیره براش عادیه و نمیبینه

آره به خدا نیکو جون

مولین چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 17:05

ایران هم تا دلت بخواد افغانی ریخته از هر ۲۰ نفر که میبینی ۱۰ تاش افغانی هستن

مولین چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 17:06

ایران هم تا دلت بخواد افغانی ریخته از هر ۲۰ نفر که میبینی ۱۰ تاش افغانی هستن

آره شنیدم باید غیرقانونی هاشون رو بریزن بیرون

نیره چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 19:07

جایی تو دنیا هست که هندی ها مهاجر در تعداد کم باشن! مهاجران هندی در همسایگی کانادا هم دست کمی ندارن. برو کاستکو، والمارت و … فقط هندی می بینی. حالا جالبه یکی تو وبلاگش نگران مهاجران مسلمان بود به اروپا و کانادا!!!
مهاجران مسلمان یه درصد این جمعیت هندی ها هم نمیشن!
وقتی چشم ها رو به واقعیت ببندی همین میشه.

اینجا به نسبت جمعیت کل خیلی هستن و به چشم میان، یه نیگا انداختم تو آمریکا تعدادشون به نسبت جمعیت کل کمتره. هندی ها اتفاقا من با مسلمان هاشون اوکی ترم بچه های خوبین دیگه زاد و ولد زیاد بوده ریختن اینور دیگه

الی دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1403 ساعت 21:48

فیل یکی از دلایل محکم من برای مهاجرت نکردن خوندن تجربیات واقعی امثال شما بود
من به یکی از زبانهای اروپایی مسلطم و روزی نیست که سرزنش نشم چرا مهاجرت نمیکنم
امروز همکارم می‌گفت هر چی ما رو نکشه نبود آب و هوا و شرایط بد زیست محیطی میکشه
خسته شدم از این همه آدمی که فکر میکنن خارج براشون ر ی د ن

جدیشون نگیر، ابلهن مردم. من با سفر کردن یا رفتن و چند سال یک کشور دیگه موندن اگر امکانش باشه خیلی موافقم ولی اینکه بری بمونی برنگردی کلی فاکتور شخصی هست که طبق اونها آدم تصمیم میگیره. خیلی بستگی به وضعیت زندگی طرف در ایران هم داره، مثلا کسی که صبح تا شب کار میکنه ولی پول اجاره‌خونه‎شم درنمیاد شاید مهاجرت کنه شرایط زندگی براش بهتر بشه در بلندمدت به شرطی که اینجا بتونه خودشو جمع و جور کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد