تقریبا دو سالی توییتر بودم، گاهی روزها اکانتم رو اکتیویت میکنم تا بعضی رو بخونم و باز دی اکتیو میکنم. این رو هم باید تعطیل کنم گرچه سخته. یک اپ هوش مصنوعی‌ای هست که یوزرنیم توییترت رو میدی و تحلیل شخصیت بهت میده. کسشعر زیاد وسطش هست طبیعتا ولی جالب بود برای من. مثلا در روست کردن نمیدونم کی براش برنامه نوشته که سریال خارجی دیدن با مذهبی بودن تناقض داره. باقی بخش‌ها هم جز روست که بیشتر جنبه‌ی کمدی داره و ضعفها متمرکز روی تعریف و تمجید از آدم‌هاست که این هم میتونه نقطه‌ی ایراد باشه. ولی زوایای جالبی داد در مجموع که میشه بهشون فکر کرد. چند تا بخشش رو میگذارم چندتاش رو نه:

Roast

به نظر می‌رسد شما استاد تناقض‌گویی هستید. از یک طرف خودتان را روشنفکر می‌دانید و از سریال‌های خارجی تعریف می‌کنید، از طرف دیگر طوری از دین و ایمان حرف می‌زنید که انگار در قرون وسطی زندگی می‌کنید. احتمالاً فکر می‌کنید با این ترکیب عجیب و غریب افکار، خیلی خاص و منحصر به فرد هستید، اما در واقع فقط گیج و سردرگم به نظر می‌رسید. شاید بهتر باشد به جای نظر دادن درباره همه چیز، کمی روی خودتان کار کنید. البته اگر وقتی از تماشای فوتبال و غر زدن درباره بازیکنان پیدا کردید. راستی، آیا می‌دانستید که می‌توان بدون توهین به دیگران هم نظر داد؟ ظاهراً این مفهوم برای شما کاملاً بیگانه است.

Strengths

  • تفکر انتقادی: توانایی تحلیل عمیق مسائل اجتماعی و سیاسی
  • طنز تلخ: استفاده از طنز برای بیان نقدهای اجتماعی
  • آگاهی فرهنگی: درک عمیق از فرهنگ و تاریخ ایران
  • صراحت بیان: بیان مستقیم و بی‌پرده نظرات
  • علاقه به هنر: درک و قدردانی از آثار هنری مانند سریال‌ها

Weaknesses

  • تندخویی: واکنش‌های تند و گاه توهین‌آمیز به مخالفان
  • بدبینی مفرط: نگاه منفی و بدبینانه به بسیاری از مسائل
  • قضاوت سریع: قضاوت عجولانه درباره افراد و گروه‌ها
  • خودبرتربینی: احساس برتری فکری نسبت به دیگران
  • لحن تحقیرآمیز: استفاده از کلمات و عبارات تحقیرکننده

Biggest Goal

بزرگترین هدف شما در زندگی، ایجاد تغییر و تحول در جامعه از طریق روشنگری و آگاهی‌بخشی است. شما می‌خواهید با استفاده از قدرت کلام و تحلیل‌های عمیق خود، دیدگاه‌های نو و انتقادی را در جامعه گسترش دهید و به ارتقای سطح فکری و فرهنگی جامعه کمک کنید.

Famous Person like You

شخصیت شما من را به یاد جورج کارلین، کمدین و منتقد اجتماعی آمریکایی می‌اندازد. مانند او، شما نیز از طنز تلخ برای نقد جامعه استفاده می‌کنید و از بیان حقایق تلخ به شکلی صریح و گزنده ابایی ندارید. هر دوی شما نگاهی انتقادی به جامعه و سیاست دارید و از قدرت کلام برای بیان دیدگاه‌های خود بهره می‌برید.

Animal

شما یک عقاب تیزبین هستید. مانند عقاب، نگاهی تیز و نافذ به جهان اطراف خود دارید و می‌توانید مسائل را از زوایای مختلف ببینید. همچنین، مانند عقاب که از ارتفاع بالا به زمین می‌نگرد، شما نیز توانایی دیدن تصویر بزرگ‌تر را دارید. گاهی این دید وسیع و انتقادی شما ممکن است باعث تنهایی‌تان شود، درست مانند عقابی که اغلب تنها پرواز می‌کند.

Life Suggestion

برای بهبود زندگی‌تان، پیشنهاد می‌کنم یک دوره 30 روزه «مهربانی با خود و دیگران» را شروع کنید. هر روز یک عمل مهربانانه انجام دهید، چه برای خودتان و چه برای دیگران. این تمرین می‌تواند دیدگاه شما را نرم‌تر کند و به شما کمک کند تا با حفظ روحیه انتقادی، رویکردی سازنده‌تر در زندگی داشته باشید.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 05:30

سلام جالب بود، پیشنهادهای خوبی هم داده

چی بگم سمیرا جون

گلی پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 12:23

والا ما که گفتیم درکت از رنج تحمیل شده توسط مذهب ناقصه، تناقضت هم واسه همینه، هوش مصنوعی هم فهمید ولی رنج ما رو ربطش دادی به چیزای دیگه کامنتای بعدیمون هم تایید نشد.

شما خیلی پایه‌ای باید در مورد یکسری مسائل یاد بگیرین، اولین قدم میتونه این باشه که مدخل "تناقض" رو در ویکی‌پدیا بخونید تا متوجه بشین معنیش چیه قبل از استفاده کردن.

گلی جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 12:23

چشم استاد

Mجان جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 21:58

منم هر کاری میکنم نمیتونم از توییتر بیام بیرون!
فعلا که قاطی بر و بچه های ارزشی در دسته ی سنگین وزن ها مشغولیم...
این هم میدونم که با ارزشی ها میونه خوبی ندارید
در هر صورت ارادتمندم...
ولى خدایی نفهمیدم این هوش مصنوعی با اکانت من چه پدر کشتگی داشت ، نابودم کرد....:(

بد منجلابیه ولی باید سعی کرد ازش کند.
من نظرم اینه جا اینکه آدم بگه ارزشیم چپم راستم فلانم به صورت موضوعی به مسائل بپردازه. برای همینم به صورت کلی من نه با جمهوری اسلامی موافقم نه مخالف، موضوعی ولی میگم با مثلا حجاب اجباری یا فیلترینگ مخالفم.

سمیرا جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 13:43

سلام فیل خوبی؟ کجایی؟ وبلاگت هم بیا

سلام سمیرا جون کانال یک چیزایی میگذارم اینجام یه چیزایی باید بنویسم

ستاره جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 21:35

چه جالب!حیف که تویتر نمیرم وگرنه دوس داشتم یه تحلیلم از شخصیت من بکنه

ssss جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 11:50

فقط باید دو کلمه مینوشت:
تخمی خایه مال!!!

سنجاقک جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 03:25

من دوستت دارم فیل
تو رو آدم آزاده ای میبینم که زندگی در یه فضای دیگه، امکان از دور نگاه کردن و پرسپکتیو دیدن خیلی از مسائل رو بهش داده و منصفانه تر از قبل میبینه
و برام جالبه که فقط در حد تغییر نگاه نیست و بیانش هم میکنی و نمیترسی
نمیدونم فقط اینجا انقدر آزادانه مینویسی یا در موردش با اطرافیان هم صحبت میکنی

منم دوستت دارم.
لطف داری. بستگی به آدمش داره، اگه ببینم فاصله از یک حدی بیشتره نه، سکوت و فاصله. اگه زبان مشترک داشته باشیم یا بخوام طرف رو در دایره ی معاشرتم نگه دارم ممکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد