چند وقت پیش یکی کامنت گذاشته بود و چهار تا فحش داده بود و آخرشم نوشته بود با این مضمون که از شخصیتت خوشم میومد ولی دیگه نمیخونمت و فلان. یک نکته‌ی مهمی وجود داره و اون اینکه شما اگه وبلاگ کسی نوشته‌های رو میخونید به خاطر اون طرف نمیخونید، به خاطر خودتون و منفعت خودتون میخونید. وگرنه که کون لق نویسنده‌ش، طرف ممکنه به تخم شما هم نباشه. قیاس یک مقدار مع الفارقه ولی موسیقی یک نوازنده‌ای رو گوش میکنید یا فیلم و سریال کسی رو میبینید هم مگه به خاطرآرتیستشه؟ به خاطر خودتونه. من طرف بوده از کارکترش اصلا خوشم نمیومده ولی وبلاگش رو می‌خوندم چون قلمش قشنگ بود. حالا این وبلاگ رو هم من حقیقتا تخمم نیست کسی بخونه یا نه، من برای منظم کردن افکار خودم و دل خودم مینویسم. اون کانال رو هم تا حدی همینطور. رابطه‌ی شخصی‌ای با کسی ندارم. نمیدونم، شایدم کانال بیشتر برای اینکه علایقم رو با بقیه به اشتراک بگذارم. از حس تنهاییم کم میشه. روحم رو دارم میریزم توش. همه چیزایی که دلم میخواست به یکی بگم. حالا اینجا جای اینکه به یک نفر بگم به آدمهای بیشتری میگم.

اینجا شاید کمتر بنویسم کانال بیشتر. اونجا تمیزتر مینویسم. اینجا انگیزه‌ی تمیز نوشتن ندارم و بیشتر حالت ramble پیدا میکنه.

شاید بیام اینجا چند تا داستان دیت و سوپر و این چیزا تعریف بکنم.

راستی، آخرین تاریخ پورن: 26 جولای. آخرین تاریخ فپ: 19 آگوست (ادیت: 17 سپتامبر). تاریخ امروز 18 سپتامبر. اصلا بعد یکی دو ماه دیگه urgeی هم احساس نمیکنم براش. دو سه بار خواب خیس دیدم فقط تو این یکی دو ماه.

نظرات 6 + ارسال نظر
تراویس بیکل جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 11:37 https://travisbickle4.blogsky.com/

عجیبه که روزها و ماه ها و سالها میان و میرن و تکنولوژی پیشرفت میکنه و رسانه های اجتماعی و شبکه های مجازی جدید میاد و وبلاگ ها روز به روز خواننده هاشون کمتر میشه ولی اینایی که توی وبلاگ ها فحش میدن هنوز پابرجا هستن.

:)))) واقعا

سمیرا جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 22:39

سلام فیل کلا باید اثر رو از نویسنده جدا دونست، یا هنر رو از هنرمند، گاهی یک نفر خالق یه اثر هنریه، شاعر هست، نویسنده بزرگیه ولی وقتی میری زندگینامه ش رو میخونی، می بینی آدم جالبی نبوده منم اگه از وبلاگی به خاطر یه سری ویژگی های مثبت خوشم بیاد میخونمش، حتی اگه از نویسنده خوشم نیاد. البته که اگه نوشته ها یا نویسنده رو هر دو دوست نداشته باشم، نمی خونم و دیگه لزومی به فحش دادن هم نیست آفرین برای دستاوردها و ترک عادت های منفی خودت خوبی؟ سردماغی؟

مرسی سمیرا جون بد نیستم. از خودت بیشتر بگو سمیرا جون

تراویس بیکل شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 17:25 https://travisbickle4.blogsky.com/

الان که به وبلاگ قبلی ام نگاه کردم دیدم که خواهر سمیرا برای منم کامنت میزاشته ولی چی شده که الان دیگه کامنت نمیزاره فقط خدا میدونه

خواهر روحانی سمیرا چرا برا سلطان تراویس کامنت نمی‌گذاری؟

سمیرا دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 13:00

سلام بر فیل عزیز والا سمیرا چهل ساله از کرمانشاه هستم از سال نود به صورت مستمر وبلاگ خون هستم ولی هیچوقت وبلاگ نداشتم. بیشتر روحیه خوانندگی دارم تا نویسندگی علاقمند به کتاب های کلاسیک، قدم زدن توی هوای آزاد، سریال های رمانتیک کره ای و غیره این مدل آدمی هستم ان شاءالله همیشه خوب و خوش باشی فیل جان، ممنونم که احوالمو پرسیدی

خواهش میکنم سمیرا جون وظیفه بود.

سمیرا دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 13:10

خواهر روحانی خیلی بامزه بود راستش مطمئن نیستم ولی فکر کنم دوسال پیش بود توی کامنت ها بنده به صورت جدی در مورد موضوعی با ایشون بحث می کردم، یهو عذرخواهی می کنم ولی ایشون با لحن جنسی جواب کامنت بنده رو دادن و من هم بشدت ازشون ناراحت شدم و محترمانه گفتم دیگه با شما صحبتی ندارم و رفتم. الان هم به احترام سوال شما جواب دادم

:)))

تراویس بیکل چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 20:31 https://travisbickle4.blogsky.com/

سمیرا جون یادم نمیاد به خدا.

سمیرا جون یادش نمیاد ناموسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد