سمیرا جون یک انتقادی یک نفر در خصوصی مطرح کرده بود نسبت به سبک کامنت‌گذاری شما مبنی بر اینکه یکجوری از ایموجی‌های مختلف استفاده می‌کنید انگار که دارید "شیرعسل میرینید" (نقل مستقیم). و این که آدم یاد برنامه‌ی زلال احکام میفته. من فکر کردم که این نگرانی رو با شما به اشتراک بگذارم، برای علاجش هم به نظرم سعی کنید برای یکبار هم که شده یک متن یا کامنت رو بدون استفاده از ایموجی تایپ کنید ببینید کلا چجوریه شاید خوشتون اومد، آدم جدی‌تری هم جلوه خواهید کرد. بوس

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 00:04

سلام فیل جانم، به احترام نظر شما این کامنت و کامنت های شمارو البته اگه ان شاءالله یادم بمونه، بدون ایموجی میذارم. ولی دوست دارم بدونم، چرا من باید سبکی که دوست دارم و یا حتی خودم رو تغییر بدم تا این فرد یا افراد مشابه راضی باشن. بنده نه سلبریتی، نه رئیس جمهور و... هستم که بخوام گفتارم یا برخوردم به مذاق همه خوش بیاد. شاید در نهایت حدودا برای ده تا وبلاگ کامنت مستمر بذارم، نمیدونم چرا اینهمه به یه کامنت گذار باید توجه بشه؟! اصلا چه اصراری دارن که کامنت های بنده رو بخونن؟! من که حتی وبلاگ هم ندارم! راستش، اصراری به اینکه جدی گرفته بشم یا نه هم ندارم. و درآخر، هیچکس نمیتونه همه رو راضی نگهداره. به قول اینگرید برگمن «خودت باش چون جهان خواهان اصل است»، من هم این آدمی که هستم رو دوست دارم و برای همین آدم بودن خیلی زحمت کشیدم. نظر خواننده شما محترم، ولی از نظر بنده، انتقاد به جا و یا حتی محترمانه ای هم نکردن. خلاصه در پناه خدا باشی فیل جان.

سمیرا جون من از اون جهت که خواستم غیبت نشه و حرف پشت سر شما گفته نشه کامنت رو مطرح کردم، وگرنه هرکس اختیار داره هرطوری دلش خواست رفتار کنه.

سمیرا چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 22:19

مرسی مهربون، هزار تا گل تقدیم شما باد. راستش، من دوست دارم به افرادی که واقعا دوست دارم تا هر زمان که دوستشون دارم، محبتم رو که از صمیم قلبم هست نشون بدم. حالا اگه به مذاق بعضی ها خوش نمیاد، حقیقتا مشکل من نیست. ممنونم که انقدر آدم درستکاری هستی، ولی پشت سرم هر چی بگن اهمیتی نداره، پس خودت رو لطفا اذیت نکن بزرگوار.

خیلی کامنتات نچرال تر شده سمیرا جون بعد اینکه اون حجم زیاد ایموجی رو حذف کردی ازشون، فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد