دارم فکر میکنم یه داستان سوپر تری‌سام بین خودم با ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده بنویسم، نظرتون چیه؟ دو تایی با مانتو نشستن روی تراس یه ویلای استخردار، منم دارم تو آب شنا میکنم. بعد منو میبینن یه چشمک به هم میزنن، مانتو رو میکنن میان با شورت و کرست دراز میکشن روی این صندلی استخری‌ها آفتاب بگیرن. صدام میکنن میگن روی ما روغن میمالی؟ منم از آب میام بیرون، دقایقی بعد ناهید کیانی شورتو داده کنار و نشسته رو صورتم مبینا نعمت‌زاده هم نشسته پایین داره سالار رو جا میزنه تو خودش. اگر علاقه دارین ورژن کامل این داستان رو براتون تعریف بکنم بهم بگین، فقط باید حق عضویت بخرین.

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 17:34 https://travisbickle4.blogsky.com/

ستون کم کم عواقب چالش داره خودش رو نشون میده

آره سلطان بد هورنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد