بیاین اگر نظر خاصی در مورد کانالم دارین این زیر بگین.

دارم فکر میکنم شاید هم این وبلاگ رو تبدیل کنم برای مکانی برای نوشتن خواب‌هام.

همیشه برام سوال بوده چه آدم‌هایی و از کجاها این وبلاگ رو می‌خونن. بیاین این زیر جنسیت و سنتون رو بنویسید و این که در کدام شهر دنیا زندگی می‌کنید (مثال: 36 زن نووسیبیریسک). خیلی خواستین حال بدین بنویسید چه مدت زمانیه این وبلاگ رو می‌خونید.


نظرات 5 + ارسال نظر
نیکو یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1403 ساعت 13:50

من !!
نمی دونم از کی
ولی می دونم یه بار آرشیو رو شخم زدم
تازگیا از تهران اومدم یه شهرستان کوچک

نیکو جون تو لطف داری، آخرشم خودم موندم و خودت.

زهره سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1403 ساعت 23:09

با توجه به زمانی که نوشته های شما رو میخونم فکر کردم این کار تشکری بابت اشتراک گذاری تجربیات شماست.متولد ۶١- خانم- یکی شهرهای شمال غرب - دو سال شاید - من همیشه درونیات و آنچه در ذهن آدم هاست بدون سانسور رو دوست دارم . در دنیای نقاب ها، آدم های بی نقاب ولو مجازی حس نزدیکی بهم میده. در لابلای نوشته ها ، دنبال علامت سوال هام هستند و یه جورایی تراپی هست انگار . یک حس یک چالش برای نویسنده می‌تونه در اون لحظه برایم راهگشا باشه. مخصوصا آدم هایی که پویا هستند در تلاش برای شناخت خودشون هستند.
جان کلام اینکه ما آدم ها خیلی ضعیف هستیم به همین پیوریتی خلوص های مجازی هم دلخوشیم .
برقرار باشید

ممنونم از لطف شما بابت این کامنت. این که خوندن اینجا به خواننده حس تراپی میده و حس خوبی میده خیلی ارزنده‌ست، همین باعث میشه باز بنویسم. چون برای خودمم تراپیه.

تراویس بیکل جمعه 20 مهر‌ماه سال 1403 ساعت 09:01 https://travisbickle4.blogsky.com/

40 ساله از شیراز

تاج سر

سنجاقک جمعه 20 مهر‌ماه سال 1403 ساعت 12:49

۳۶ تهران
یه چند سالیه میخونمت، دقیق یادم نیست از کی
یه "آزادگی" ای در شخصیتت میبینم که برام جالب و دوست داشتنیه
در نوشته هات ترسی از شناخته شدن توسط آدمهای آشنا، یا نگرانی از قضاوت و فحش غریبه ها ندیدم و خوندنت رو دوست دارم

آزادگی از خودته من کسی نیستم.
مرسی از اینکه وقت گذاشتی نوشتی نظرت رو.

نیره سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1403 ساعت 03:58

من از وبلاگ تراویس با وبلاگ شما آشنا شدم. یک سالی هست که بهتون سر می زنم. دهه شصتی ام.

تاج سری شما. مرسی از پاسخ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد