رویا

چند شب پیش خواب دیدم به عنوان حیوان خانگی،دو تا "بچه مورچه" دارم.مدام نگران بودم مبادا گمشان کنم،چون خیلی مورچه های کوچکی بودند.حالا دقیقا نمیدانم اصلا این بچه مورچه چه صیغه ای هست که به خواب من آمد،مثلا مورچه 1 ماهه کودک حساب میشه یا بالغ،اما اینها هر چه بودند تازه متولد شده بودند و هنوز اول راه بودند.

چیزی که مایه دلگرمیم بود این بود،به خودم می گفتم چند ماه دیگه که از اینها مراقبت کنی،بزرگتر می شن و بیشتر دیده می شن،حداقل راحت تر به چشم میان و مدام مجبور نیستی نگران گم کردنشون باشی.


اما آخر گمشون کردم،وقتی روی صندلی عقب ماشین گذاشته بودمشان.هرچقدر گشتم نتونستم پیداشان کنم.بچه مورچه هام گم شده بودند،چیزی که مدام ازش هراس داشتم.

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:34 http://starsss.blogfa.com

حالا اگه وجود مورچه ها برات مهم نبود ، محال بود گم بشن یا گم شون کنی !!
قصه ی زندگی ما آدمهاست اصلا...

میادی پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:53

خوابات خیلی جالبن!
اون از خواب فوتبالی دیدنت اینم از خواب بچه مورچه

رادیکال منفی پی پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:32

مورچه خیلی خوبه...نکته ای که در موردشون نظرمو جلب کرده اینه که اصلا معلوم نیست کی نشستن یا کی ایستادن...از اون مهمتر خوابیدنشونه...

پسرک مزخرف.. . جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:21

برو ببین تعبیر مورچه چیه وقتی تو خواب ببینی که گم شدن باعث چه میشه اگه به کتب تعبیر اعتقاد داری وقت و موعد خواب دیدنم هست که چه موقع روز یا شب دیدی و.......

dasatir شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:41 http://amradaneamordad.blogfa.com

چقدر باحال بود خوابت ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد