مصاحبه با خودم


وقتی آدم صبح از خواب پا میشه به نظرت بهتره اول چی کار کنه.

بهتره آدم کله شو از پنجره بکنه بیرون و صورتشو رو به آفتاب بگیره و تا جایی که میتونه ویتامین D خورشید بفرسته تو خودش.

وقتی آدم صبح از خواب پا نمیشه به نظرت بهتره اول چی کار کنه.

بهتره اول سعی کنه از خواب پا شه تا بعدا چی پیش بیاد.

دوست داشتی یک گوسفند پشمالو در مراتع زیبای شمال انگلستان بودی.

بدم نمیاد.

دوست داشتی یک خرس گریزلی بودی که کنار یه رودخانه ی پرآب در شمال کانادا دراز کشیده و خودشو می خارونه و جلوش یه استخون ماهی افتاده.

خوبه.

دوست داشتی یه پنگوئن احمق بودی که از جمع جدا افتاده و برای خالی نبون عریضه هی تالاپی می پره تو دریا.

یه پنگوئن احمق توی جمع رو ترجیح می دم.

دوست داشتی یه کوالا بودی که از یه درخت میره بالا و دیگه حال نداره بیاد پایین.

اگه درخت امکانات مناسب زندگی مثل برق و آب لوله کشی و اینا داشته باشه فکر کنم بد نباشه.

دوست داشتی یه فیل آفریقایی بودی که تو صحرای آفریقا دنبال آب می گرده.

نه.

دوست داشتی یه جوجه رنگی بودی که زیر بالش درست حسابی رنگ نگرفته.

ترجیح می دادم یه جوجه باشم با رنگ اوریجینال رشد تا بلوغ تضمینی ترجیحا از این خروس ول معطل قوقولی کنا اگه نه هم که مرگ حقه.

بدت میومد اگه یه درخت تو قبرستون پر لاشز پاریس بودی.

اگه تا شعاع 2 متری ریشه ام استخوون نباشه مشکل خاصی ندارم.

اگه گرگ نما بودی چیکار می کردی.

سعی می کردم بفهمم وجود دارم یا نه.

اگه بنا باشه تو سیرک کار کنی دوست داری چیکار کنی.

از لاک پشت ها مراقبت کنم.

سیرک لاک پشت نداره.

از رو بند بیفتم رو این بالش نرما که پایین پهنه.

دوست داشتی یه کوه یخ تو اقیانوس اطلس بودی.

تو عرض جغرافیایی بالای 75 درجه آره.

اگه آرشه ویولون بودی چیکار می کردی.

می زدم.

اگه توی خیابون یه زن ببینی که دستکش دستشه،سوراخ دماغش یه خورده چین داره،کفش پاشنه بلند پوشیده ویه نمه لنگ می زنه چی کار می کنی.

موهاشو می کشم ببینم کلاه گیسه یا نه اگه بود در میرم.

چه حسی داشتی اگه یه زرافه بودی که گردنش گرفته به شاخه درخت و فیزیوتراپش بریس داده ببنده دور گردنش.

می نشستم یه گوشه دعوای دو تا زرافه نر سر ماده ی مورد علاقمو تماشا می کردم.

معمولا شبا قبل اینکه خوابت ببره به چی فکر می کنی.

به خوابایی که دوست دارم اون شب ببینم.

اگه نصف شب یهو از خواب بپری چیکار می کنی.

گرمه.

از یک تا ده دردت چنده.


توهمات ذهنی عدد بشو نیستند.