Dena

بله آقا گویا تو جهنم در نشیمنگاه گناهکاران سرب داغ می ریزند.ولی آخه دیگه چه فرقی به حال کی می کنه.اونا که کاری که از نظر شما نباید می کردند رو کردند و دیگه آب رفته به جوی باز نمی گرده.درس عبرت و اینام نمیشه چون گویا دیگه کلا زنگ میخوره.رسما یه نفر داره عقده گشایی می کنه.

بهشت هم باید تو صف واسی شیرکاکائو و کیک میدن.اون خوبه.تازه فکر کنم جاهای خلوتش صف هم نداشته باشه.مث که به آقاها خانوم هم میدن.سوالم اینه که آیا به خانومام آقا میدن یا نه.هی مورد اولیو اینور اونور دیدم ولی با دومی خیلی برخورد نکردم.زن به عنوان جنس دوم اینجا.زن به عنوان جنس دوم اونجا.زن به عنوان جنس دوم همه جا(حتی اون یکی جا).رسما تبعیض جنسیتی موج میزنه.یه سوال دیگه این که اگر به خانوم ها آقا میدن مثلا من میتونم داوطلب بشم به کسی داده شم یا نه.یه چیزی تو مایه های
NGO  یا همچی چیزی شاید را انداختیم اونجا احساس بطالت نکنیم.


میگم خدایا.به جان بچه ام من چیزی میگم از سر خیرخواهیه ها.فردای قیامت با وای فای صفحه وبلاگمو وا نکنی تو روم بگی بخون ببین چه چرندیاتی نوشتی ای الاغ بی شرم بعد پرتم کنی جهنم.بهشتم خدایی اصلا جذاب به نظر نمیرسه به شخصه دیزنی لند رو ترجیح میدم.اگه بشه تو همین موقعیتی که الان دارم بمونم واقعا ممنونت میشم.اصلا شاید چند تا شعرم در مدحت گفتم.کی همچی کاری کرده تا حالا؟زیاد نیستن جون خودم.


دیشب خواب یکی از رفقام که پارسال مرد رو دیدم.دو تا شده بود تو خوابم.بهش گفتم بابا می میری دیگه برنگرد یهو ما رو سکته میدی اینجوری.اونم دو تا ازت.بعدشم خواب دیدم ایران تو جام جهانی نیجریه و بوسنی رو برده و به آرژانتین باخته.


آقا یه چیز دیگم بگم برم.میگم  احساس می کنم اگه حیوون بودیم خیلی راحت تر از این حرفا میتونستیم جفت پیدا کنیم.گربه ها رو ببینید.از کنار هم رد میشن یه میو می کنن میرن سر اصل مطلب.تا حالا یه میمون تنها دیدید؟من که ندیدم.(البته در مقیاس وسیع تر تا حالا کلا میمون ندیدم) تازه شم یه میمون تنها اونقدر شعورش نمیرسه تنهایی چیه کلا.میشینه موز میخوره.یا مثلا فیل های آفریقایی دو دستن.اونایی که جفتن،اونایی که دنبال آب می گردن.کلا پارادایم های زندگیشون با ما فرق داره.