خواستم کتلت درست کنم اومدم سیب‌زمینی‌هارو رنده کنم (اینبار خواستم سیب‌زمینی خام استفاده کنم ببینم چطوری میشه)، یکی از انگشتام رو بریدم. بعد اومدم پیاز رنده کنم با اون یکی دستم یکی از انگشت‌های اون دست رو هم ایندفعه بدتر بریدم. کلی خون راه افتاد. رفتم کلی گرفتم زیر آب سرد. حالا باید برم مایع کتلتم رو ورز بدم و نمیدونم چه خاکی به سر بگیرم، هر دو تا دستم خونین مالین شده. چجوری باید رنده کرد که دست بریده نشه؟

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 22:28

فقط تجربه و دقت، اگه از رنده بیشتر استفاده کنی، کمتر این اتفاق میفته ولی باید حواست جمع باشه و خیلی سریع رنده نکنی، کتلت با سیب زمینی خام به نظر من خوشمزه تر از سیب زمینی پخته ست، نوش جونت

والا من زیاد استفاده میکنم نمیدونم چرا بگا رفتم. باید حواسم رو بیشتر جمع کنم. مرسی ازینکه من رو دوست داری

سمیرا یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 02:01

راستش خیلی از عقاید سیاسی و طرز فکرهات رو نمی پسندم فیل جان ولی در کل آدم خوبی هستی، بهت ارادت دارم، سلامت باشی ان شاءالله، ممنونم از لطفت

عیب نداره ما به تفاوت هایمان زیباییم

سمیرا یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 11:50

همینطوره، ممنونم بزرگوار

فاطمه یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 18:30 http://Fakhere.blogfa.com

به آرامی و بدون غرق شدن در افکار!

نکته خیلی درست.

رسوب یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 21:57

یه رنده خیلی تیز داشتم که هیچ وقت نشد دستمو نبره انداختمش کنار و یه رنده دیگه گرفتم که تابحال دستمو نبریده
بنظرم به رنده هم هست
شاید بد نباشه اگه این اذیتت میکنه یه رنده دیگه بگیری

و دستکش لاتکس هم اگر بپوشی یه لایَست خودش

درست میگی این رنده‌ی تیزیه، منم کسدستم البته.

وفادار حق یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 23:21

سلام عزیز
اگر چسب زخم نزنید تا هوا بخورد بهتر است . سیب‌ زمینی پخته برای کتلت بهتر است به شرطی که آرد بزنید یا یک سیبزمینی خام اضافه شود تا کتلت وا رفته نشود .

مرسی دوست عزیز

۱۲۴۴ دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 19:38

نمیدونم اسمشون چیه ولی یه چیزایی هستن تهشون یه سری چیز سوزن مانندی داره که توی سبزیجاتی که میخوای رنده کنی فرو میکنی و از بالاش میگیری ، این دیگه ریسکش خیلی کمتره

نه دیگه اونا بدرد این خانومای قری و اینها میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد