از 7 آپریل که میشه سه روز پیش من دقت کردم کم کم روی زمین داره آثاری از سبزی دیده میشه و انگار بهار داره میاد، مردم رو بعضا میبینی که با شلوارک و تیشرت بیرون هستن در حالی که هوا 7 8 10 درجه‌ست در بیشینه‌اش.

داشتم فکر می‌کردم هرچقدر هم آدمها به تو بدی کردند تو بگذر و خوبی کن، چرا که تو اگر خودت رو از خشم و نفرت و کینه پر کنی اول از همه به خودت بدی کردی. اگر کسی ناراحتت کرد به جای رفتار "پسیو اگرسیو" به طرف بگو این رفتارت من رو ناراحت کرد، به خصوص اگر فرد نزدیکی به تو باشد. اگر دور باشد که لزومی به رابطه نیست و فاصله رو می‌شود حفظ کرد، اما بدی متقابل نکرد.

این قضیه‌ی اسرائیل و حماس کاملا مصداق "و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین" هست، یعنی از همون 7 اکتبر اسرائیل در هر سناریویی که انتخاب می‌کرد بازنده بود و فلسطین در هر سناریو برنده. در نهایت حق پیروز است.

بنده حدود یک ماه و یک هفته است که از دیدن پورن کاملا چشم شسته‌ام و حدود دو هفته است که از خودارضایی کاملا دست شسته‌ام و قصد دارم رکورد قبلی خودم رو که دو سال پیش اینطورا حدود 6 ماه بود بهبود ببخشم و روح خودم رو از آلودگی پاک کنم. یکی توی یکی از این فروم‌ها نوشته بود این سالار برای این ساخته نشده که بگیری با دست اینور اونورش کنی این ساخته شده تا فرو بره در یک چیز دیگری و کاملا سخن برحقی بود.

یه صلوات بفرستین منبر امروز تموم شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 18:03

صلوات رو فرستادم ماشاالله بابت تلاشتون برای تعالی بخشیدن روح

احسنت بر تو

تراویس بیکل شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:44 https://travisbickle4.blogsky.com/

سلطان تو روح پاک و مقدسی داری.
ایشلا جنگ هم زودتر تموم بشه.

ستون دستت بر سر من باشه

آویشن شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 15:25 http://Dittany.blogsky.com

خب الان همین حق آزادی پوشش و چرا نباید مردم ما چه مرد چه زن داشته باشند؟ مگه تفاوت ما با بقیه انسان های این کره خاکی چیه؟
گرچه با نوشته های اخیرت میشه جوابت و حدس زد...واقعا میگن آدم ها رو نمیشه درست شناخت همینه.
قبلا انگار روح آزادتری داشتی.امیدوارم فقط درگیر یه سری جریانات نشده باشی

من جایی گفتم با آزادی پوشش مخالفم؟

آویشن سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 03:23

شاید مستقیما نگفته باشی ولی نوشته هات اون رنگ و بوی قدیم و نداره. حداقل من اینجوری فکر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد