Danke

میریم کوه هر کی دوس داره بیاد بیاد:

LAHWF

به نظر من  ویدیو های اندرو هیلز بهترین کانال پرنک (دوربین مخفی یا سوشیال اکسپریمنت= تجارب اجتماعی) یوتوب هست. کانالش (LAHWF) مخفف Losing All Hope Was Freedom هست که از فیلم فایت کلاب برداشته شده: از دست دادن همه امید آزادی بود. من نمیدونستم و تو یکی از ویدیوهاش دیدم که در مورد اضطراب اجتماعیش (Social Anxiety) صحبت می کنه، بیماری که منم هم خودم میدونستم دارم هم دکتر رفتم تایید کرد. عجیب بود چون آخرین چیزی که به ذهن آدم میرسید این بود که این آدم که اینقدر عالی داره سوشیال اکسپریمنت و از این کارا میکنه اضطراب اجتماعی داشته باشه. اینجاست که میشه ربط "از دست دادن همه امید آزادی بود" رو به ویدیوهاش و شخصیتش فهمید. مبارزه یا هرچی، و سوشیال اکسپریمنت به عنوان بهترین راه حل برای شکاندن ساکتی، خجالت و جدی بودنش. تو این ویدیو هم از اضطراب اجتماعی و دارو میگه.

بین ویدیوهاشHugging people for a long time  موردعلاقه ترین من بود.

پرواز بر فراز پل گیشا

خواب دیدم دارم از دکه ای آب معدنی میخرم، یه دختری کنارم بود که داشت یه چیز دیگه میخرید. بهم گفت آب معدنی کوچیک نخر نمیصرفه. گفتم این چیه خریدی آلوئوراست؟ (ولو میدونستم آلوئورا این شکلی نیست) گفت نه آخه آلوئورا این شکلیه؟

بعد با هم دوست شدیم و پیاده راه افتادیم.

از خیابون ها و کوچه های مختلف عبور کردیم.

به یه کوچه ای رسیدیم که خونشون بود. موقع خدافظی شماره خونشون رو نوشت رو کاغذ داد بهم و رفت. منم ساکت بودم، یادم افتاد که اسمشم نپرسیدم.

حیف شد خواب بود میخواستم امروز بهش زنگ بزنم.

Brutality

زندگی هرگز نباید ارزش این رو داشته باشه که،

کسی بخواد خودش رو تحمل کنه در وضعیت چهل ساله ای زمین خورده و به خاک نشسته.

تا دیر نشده انتقام عمر رفته رو می بایست از جسم گرفت،

به گونه ای هارش (باشد که تمیز کنند).