LAHWF

به نظر من  ویدیو های اندرو هیلز بهترین کانال پرنک (دوربین مخفی یا سوشیال اکسپریمنت= تجارب اجتماعی) یوتوب هست. کانالش (LAHWF) مخفف Losing All Hope Was Freedom هست که از فیلم فایت کلاب برداشته شده: از دست دادن همه امید آزادی بود. من نمیدونستم و تو یکی از ویدیوهاش دیدم که در مورد اضطراب اجتماعیش (Social Anxiety) صحبت می کنه، بیماری که منم هم خودم میدونستم دارم هم دکتر رفتم تایید کرد. عجیب بود چون آخرین چیزی که به ذهن آدم میرسید این بود که این آدم که اینقدر عالی داره سوشیال اکسپریمنت و از این کارا میکنه اضطراب اجتماعی داشته باشه. اینجاست که میشه ربط "از دست دادن همه امید آزادی بود" رو به ویدیوهاش و شخصیتش فهمید. مبارزه یا هرچی، و سوشیال اکسپریمنت به عنوان بهترین راه حل برای شکاندن ساکتی، خجالت و جدی بودنش. تو این ویدیو هم از اضطراب اجتماعی و دارو میگه.

بین ویدیوهاشHugging people for a long time  موردعلاقه ترین من بود.

نظرات 12 + ارسال نظر
آنتی اسکالانت سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 20:46 http://www.parsianfarab.ir/post3.aspx

مطلب جالبی بود ممون از مطالب شما خیلی ممنون

اندراحوالات من و اینجانب سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 21:38 http://aidasaam.blogsky.com

هووووم

همیشه این تصور هست که آدمهایی با قیافه آویزوون و زیر چشم گود و ظاهر مغموم ترس از اجتماع داشته باشن .
گفت یه چیزی از خانواده زاناکس مصرف میکنه ، یاد یکی افتادم که اونم وقتی گفت زاناکس مصرف میکنه معادلاتم بهم ریخت .
تو فک نمیکنی دنیای مجازی به این ترس از اجتماع دامن زده ؟ یه جورایی انگار همه گیر ه .

نظر من این چیزارو پای آدما نوشتن. بعضیا کلا خوشحال به دنیا میان بعضیا ناراحت. ژنتیک و پدر مادرم خیلی مهم. من از بچگی همین گه بودم از وقتی یادمه، پس خودم بی گناهم.
نمیدونم شاید دامن زده باشه گرچه کسی که سوشیال فوبیا داره روابطش تو دنیای مجازی هم رنگ اضطراب اجتماعی رو داره و شاید اصلا فعالیتی نداشته باشه، در کل خیلی ربطی ندارن به نظرم

نازنین چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:06 http://avazedohol.blog.ir

خب!
من همین الان، ساعت 4 صب، فهمیدم که احتمالن منم به همچین اختلالی دچارم.
:/

به وجناتت نمیاد

جین چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:03

منم باید برم تحقیق کنم نرمال نبودم هیچوقت...

راحت میفهمی

امین چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:06

کانال های بهتر هم من دیدم در ژانر سوسیال اکسپریمنت.
دارویی که این پسره مصرف میکنه کلونوپین هستش که همون کلونازپام خودمونه از دسته بنزودیازپاین های طولانی اثر و ضد اضطراب.
اثری که این داروها دارن مثل الکله. مهار کورتکس مغز رو بر میدارن. دقیقا اونایی هم که مستن افسارگسیخته ترن و انگار مهار مغزیشون کار نمیکنه. سوشیال فوبیا هم بعد مصرف دارو یک مقداری مهارشون کم میشه و بازتر رفتار میکنن.
برای افراد سوشیال فوبیا هم این دسته و هم دسته ssri مثل سرترالین خوب جواب میده.
هرچند درباره تو معتقدم کمی اغراق داری میکنی و شاید یک trait هایی از اختلال هراس اجتماعی رو داشته باشی فقط . برای تشخیصش سرچ کن : social anxiety disorder dsm4
باید کرایتریاهاش رو پرکنی که بتونی مارک این اختلال رو به خودت بزنی و دارودرمانی شی.
البته بهترین درمانش رفتاردرمانی شناختی CBT هستش.

معرفی کن کانالای خوب. بیا خودت درمانم کن اینارو ولش

noname پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 00:19

بحث از فایت کلاب شد..دومیش رو تازه چاک رونمایی کرده ازش..تقریبن همین یه هفته پیش اینا بود فکر کنم..هیچ ایده ای ندارم که راجع به چیه..

معمولا دو و سه و ان هرچی فاقد اصالت از آب درمیاد

نازنین پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:28 http://avazedohol.blog.ir

:))

به وجنات خودت میاد مگه؟
;-)

mm چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:39

دلم میخواست یکی مثل تورو داشتم باهم میرفتیم سفر و اینور اونور و از کتابا و فیلما و ادما حرف میزدیم.
لازمت دارم

یه معارفه کلی اگه صورت بدی و مورد تایید قرار بگیری مشکلی برا معاشرت ندارم

mm چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:25

خب راک و متال و ایندی و اینا گوش میدم و توی کتابفروشی کار میکنم .
از اساطیر اسکاندیناوی خوشم میاد. ماهی یبارم توی استوری میبینم.
زیاد فن ادبیات روس نیستم با اینکه معرکه ست اما بدمم نمیاد.
با من دوست میشی ؟

شت فهمیدم کی هستی. یه شماره به من بده تو واتس اپ بهت مسیج میدم اگه داری. اگه نداریم اس ام اس میدم.

mm چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 22:20

نه خب منو نمیشناسی
بعد چرا نمیشه پیام خصوصی فرستاد ؟

noname
تماس با من

mm چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 22:38

چه حیف که شناختی. هیجانش از بین رفت.

جالب تر شد اتفاقا.

mm چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 22:47

چرا اینطور فکر میکنی ؟

چون یه تصویر انتزاعی اولیه تو ذهنم ازت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد