والا من فکر می‌کردم جمهوری اسلامی عاقل شده و سر این حجاب دیگه کوتاه اومده، ولی رهبر مثکه قصد وا دادن نداره و خیلی پیگیره که یک ملتی رو از دین بیزار کنه، اجرش با آقا امام زمان.

یک نکته‌ای رو هم بگم در مورد کانالی به نام وحیدآنلاین. این رفته رفته و خصوصا بعد از اتفاقات 401 به زباله‌ی خالص و عملا به یک واریانتی از ایران اینترنشنال تبدیل شد. همون حین اتفاقای 401 صبح بلند می‌شدم می‌دیدم 15 تا ویدیو گذاشته توی کانالش که قیام در گوهردشت کرج یا مهرشهر به پا خاست، ویدیو رو باز می‌کردی لیترالی 12 نفر تو پیاده‌رو داشتن راه می‌رفتن داد می‌زدن رضاشاه روحت شاد. همون موقع‌ها من لفت دادم، اخیرا شنیدم افتاده به خایه‌مالی اسراییل که تعجبی هم نداره.

نظرات 4 + ارسال نظر
امید دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:00

سلام بر فیل بزرگ
در مورد روابط خواهر برادری میخواسم بپرسم چون خودم یک پسر و دختر دارم که دائم با هم کل کل می کنند
چی میشه اینقدر با هم خوب نیستند در حالی که هم خانواده خودم هم همسرم ارتباط خیلی خوبی با خواهر برادرا داریم
از نظر رفتار پدر و مادر چه اشکالاتی وجود داشته که زیاد با هم حال نمی کنید
فضولی نیست فقط جهت تجربه

سلام.
در مورد من و خواهرم مساله اینه که کارکترهای متفاوت و بعضا ویژگی‌های متضادی داریم و آبمون از نوجوانی خیلی توی یک جوب نمی‌رفت. خیلی موارد ممکنه مساله این باشه و زیاد ارتباطی به محیط خانوادگی نداشته باشه، کاریشم نمیشه کرد و عیبی هم نداره، من اگر پدر بودم و با همچین کیسی مواجه بودم سعی می‌کردم بهشون یاد بدم درسته که تفاوت و اختلاف دارید ولی همیشه حرمت رابطه‌ی خانوادگی رو نگه دارید و از خط قرمزها رد نشید و به هم کمک کنید. و اینکه اختلافاتشون رو بفهمم و باهاشون صحبت کنم و سعی کنم نزدیکشون کنم تا جایی که میشه.
رابطه‌ی پدر مادر با هم و با بچه‌ها هم مهمه طبعا مخصوصا وقتی مورد بالا خیلی شدید نباشه، اینکه رابطه‌ی گرم و محبت‌آمیزی باشه به نظرم روی رابطه‌ی بچه‌ها با هم تاثیر می‌گذاره.

نیره سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 06:14

نمی دونم چرا تراویس و دوستاش اینقدر عاقلن؟ از ده سال پیش به خاطر درد مهاجرت وبلاگ خون شدم، عاقل تر از تو و تراویس کسی رو تو وبلاگ نویسی ندیدم. پاینده باشین…

آبجی شما لطف داری :))) ما کسی نیستیم

آویشن شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 15:20 http://Dittany.blogsky.com

جالب بود نظرت هم در مورد حجاب هم در مورد وحید آنلاین.
از راه دور نظر دادن راحته، تو باید تو این مملکت دختر میبودی بعد میدیدیم آیا باز هم این حرف ها رو میزدی یا نه

اینکه با اجبار حجاب مخالفم؟ آره اگر ایران بودم هم همین حرفارو میزدم. دوست عزیز نظر دادن بدون فهمیدن حرف یک نفر دیگه ضروری نیست.

آویشن سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 03:26 http://dittany.blogsky.com

خوبه که حداقل با حجاب اجباری مخالفی.
باشه من نفهم و نادون. واقعا موندم چه فعل و انفعالاتی تو ذهنت رخ داده که انقدر تغییر کردی ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد