تو نقش پررنگی در موفقیت هایی که می شد کسب بشوند و نشدند داری. (موفقیت های بالقوه من)

این وبلاگ مامان منه که الان حدود 13 ساله داره مینویسه اونجا، یعنی اندازه نصف سن من.

نظرات 9 + ارسال نظر
اندراحوالات من و اینجانب پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:05 http://aidasaam.blogsky.com

تو به مادرت حسادت میکنی :-)

نه به مولا

امین پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:14

یادم نمیره هیچوقت: همون11-12 سال پیش روی سکوهای ورودی مدرسه؛ ازت پرسیدم چی میخای بشی؟ گفتی هنر دوست دارم ولی مامانم میگه برو یه چیزی که هم هنر توش باشه هم مهندسی. درست میگفت مامانت. من الان توی این سن فهمیدم که معشیت یعنی چی؟ و پول چقدر مهمه و اگر الان دندان پزشک بودم (هرچند دوست ندارم باشم) چقدر فرق میکرد خیلی چیزا. اگر میرفتی اون چیزی که اون موقع فکر میکردی موفقیت بالقوه ات هست؛ الان یه چیزی شده بودی تو مایه‌های بچه‌های ویدباز ِ تئاتری دانشگا هنری که فقط چس‌ناله میکنن و هیچ آینده درست‌درمونی براشون متصور نیست! دوزار کسی کف دستشون نمیزاره.
به نظرم، ما هرچی داریم و همین چیز نیم‌بندی که هستیم صَدَقِ سر خانواده هامونه.

ببین من الانشم دوزار ته جیبم نیست کار درست درمونم ندارم حالا آینده رو نمیدونم. برا معیشت و اینا اصلا درس خوندن راه مناسبی نیست باید بعد دیپلم میرفتیم بوتیک میزدیم فاز 1 اکباتان شلوار میفروختیم

شهرزاد پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:57

رفتم وبلاگشونو خوندم عاالی بود....
ببین من وبلاگ تو رو دوست دارم ولی الان سطح توقعم ازت رفته بالا با دیدن وبلاگ مامانت:)

:)
از فضل احتمالی مادر مرا چه حاصل!

شیخ(ع) جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 00:03

تو این مملکت به ندرت مسیر شغل و مدرک آکادمیک تلاقی پیدا میکنه...
زنده باشن مادر...
موفق باشی شما...

همینطوره
چاکریم

مگهان جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 http://meghan.blogsky.com

زین پس جای اومدن به اینجا میریم اونجا:|
بله

زیاد نمینویسه

سیمین شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:08

توی همه چیمون نقش دارن. حتی اگه دور باشن یا حتی نباشن...

Definitely

م ر ی م ی شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 18:21

..سلام
درووووود بر مامانت
عالی بود

ضمنا اهل دل و هنر رو نمیشه تو هیچ قالبی ریخت...چه مهندسی..چه پزشکی...چه.... !

فدای محبتت

پسرک مزخرف.. . شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 23:22

تو گل آقاهایی که هنوزم تو خونمون تمیز موندن ته برخی نوشته هاش می دیدم که نوشته بی بی گل ..با بی بی گل از خیلی سال پیش آشنام معرفی نمی خواست که.. البته خیلی قبل ترش با بی بی گل معین آشنا شده بودم شادترین آهنگ زمانش بود مثلا !

تاج سری

رها دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:33 http://freevar.mihanblog.com

سفر بخیر. سال نو هم مبارک

سال نو مبارک:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد