تقدیم به شیخ (ع)






#بنارس

نظرات 11 + ارسال نظر
آنا جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:03

سلام
این سه تا پست آخرتون چقدر خوب بود
خوش به حالتون که همچین سفرِ خوبی داشتید
پر بود از تجربه و ماجراهای جالب
موفق باشید

سلام
مرسی از لطفت

الهام شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:01 http://thefifthchild.blogsky.com

یه جور گاوای خاصی رو میپرستن یا کلا همه ی گاوا قابل پرستشن؟!!
چه عکسهای سیاه نمایانه و اجتماعیی گرفتی!
اون آخریه چقدر پر از رنگه:)

همه شون مقدسن!

م ر ی م ی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:17

چه شهر خلوتی بنظر میاد..من فکر میکردم لب گنگ پرازدحام و شلوغ و اینور اونور جسدها در حال سوختنه !!!!
این آقا گاوه داره برا خودش کجا میره ؟!
کاش عکسی از اون آدمخوارها هم میگذاشتی...باید دیدشون...
ممنون از عکسها...

لب گنگ همین طوره که میگی. ولی تو برنینگ گات که پر جسدو کپه آتشه و شلوغ پلوغه اجازه عکاسی وجود نداره مگه دمشونو ببینی. تو گوگل بزن burning ghat varanasi
گاوه میره برا خودش کسی کاریش نداره
آدمخوار شاید بذارم

شیخ(ع) شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 16:38

اصن این پست خصوصا عنوانش لهم کرد...:)
ممنون ممنون ممنون با دور تناوب...
خیلی خوبن عکسا...حس تهوعی که تو طول سفرت داشتی با این عکسا ملموس تره...منم که خودِ خودِ تهوعم...:)
امیدوارم سفرهای بیشتری بری جاهای بهتر ...عکسم بندازی من ببینم کیف کنم...
بازم مرسی...

فدات

آویشن شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:32

چه عکسای خوبی شده

;)

پسرک مزخرف.. . شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:44

اونجا بودم حتما از یکی از هندیا می پرسیدم معمولا این آرزو تو سرشون هست که کاش گاو بودند یا میمون یا موش یا.. ؟
به لحاظ قداستشون میگم!!

عکسای خوبی گرفتی..

براشون مهم نیس خیلی احتمالا. شاید زندگی بعدیشون بشن چون

پگاه دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:43 http://fakhteyeepegah.persianblog.ir/

خیلی داغونه. داغون رنگ رنگی. فکر کنم خیلی دلگیر باشه. اونا وضعشون انگار از ما بدتره

آره داغون رنگی رنگی دلگیر گوتیک ترسناک

تراویس دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:20 http://travisbickle1.blogsky.com

چرا از فاحشه ها و محله هایی که زنای خراب هستن عکس نزاشتی؟؟

عرض کردم بنارس ملت برا مردن میرن برا کردن میرن جاهای دیگه

تراویس چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 21:32 http://travisbickle1.blogsky.com/

پس یعنی هیچی به هیچی؟تو اون جور جاها نرفتی؟

نه. نرفتم.

تراویس پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:01 http://travisbickle1.blogsky.com

پس هیچی دیگه.

حالا چرا تو اینقدر دغدغه ت زنای خراب هندیه؟ مضافا تو هند تجارت سکس غیرقانونیه یعنی فاحشه خونه یا محله قرمز عیان نمیبینی جایی باس بگردی که من نه وقتشو نه انگیزشو نداشتم

نار خاتون چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 18:50

من شیخم رفیق...(ع)...با این اسم فعلا اینجام...

عه مرسی گفتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد