گناه من رو اگه میشه لطفی کنید بفرمایید، با تشکر.

من فکر می کردم اوضاع احوال ایران بهتر میشه بعد 92 و برجام و اینا. هندم که بودم وسط اون گرما و کثیفی و اینا، حس وطن دوستیم زده بود بالا. فکر میکردم چه کشور قشنگی داریم، چه فرهنگ خوبی داریم. موسیقی دلنشینی داریم، معماری خوبی داریم. غذاهای معرکه ای داریم. ایران بزرگه و غالبا هم هوای خنک خوبی داره (حداقل تو شش ماه از سال). مردم دوست داشتنی ای هم داریم عموما. اونجام همه رو تشویق می کردم بیاین ایران. یه کم سخته ها، حجاب و یسری محدودیت ها و اینا، ولی باز بیاین.


دل آدم میسوزه دیگه. کشور با این موقعیت جغرافیایی خوبی، خنک (ولو داریم دچار کمبود آب میشیم)، مردم نایس. چرا اذیت می کنید. چرا با هفت هزار نفر می گردید تو مردم. بذارید دور هم باشیم دیگه، خوبه مردم عقده ای، ناراحت؟ بقیه م از خارج بیان بگن به به.
آقا شما. خسته نشدی اینقدر برای زمین و زمان خط و نشون کشیدی؟ به خدا مارو خسته کردی. برو بذار یه نفسی راحت بکشیم. حیفه مملکت. حیفن مردم. برو.


چند شب پیش خوابی دیدم. پشتم به در بود. در واشد، حس کردم چند تا مامور پلیس (فک کنم هندی بودن) آروم اومدن تو. یه کم نروس شدم. یکهو صدا بلند شد، دو نفری با شاتگان از پشت زدنم. کل سینه م ریخت بیرون. ندیدمشون اصلا، فقط دیدم که رو زانو افتادم. حس کردم مردنم رو.
تاثیرات
Enter the void لعنتی بوده احتمالا.

نظرات 14 + ارسال نظر
شهرزاد جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:19 http://sodayeyeksaye.blogfa.com/

به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را ؟! :(

...

امین جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 23:32

اینتر دِ وید رو من دادم بهت؟
اینتر دِ وید یه حسی تو مایه های comfortabely numb به من داد. های بودم سر دیدنش.
دراگ دیلش هم بی شباهت به خودت نبود!

نه از پوریا گرفتم خیلی مرگ بود فیلم

اندراحوالات من و اینجانب شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 22:10 http://aidasaam.blogsky.com

اولا کامنت دونی این خراب شده م مث بلاگفا شده هی یه خط در میون باز نمیکنه .

بعد ، چه امیرکبیری شدی تو بعد سفر هند ! مردم نایس و ... :)))

من گه بخورم فاز تئوریسین و مصلح اجتماعی و اینا بخوام وردارم!

شیخ(ع) شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 23:09 http://tahavo-70.blogfa.com

این امر به معروف و نهی از منکر است که اسلام را زنده نگه داشته است:/
فک کنم درست گفتم :|

گه خورد هرکی گفت:)

Sara یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:26 http://www.motevalede-december.blogsky.com

اوه اوه کابوست شبیه کابوسای منه نکنه کابوس منه برا شما اومده؟؛) خیلی وقت بود همچی تعریفی از ایران نخونده بودم:)

کابوس نمیشه گفت چون خیلی ناراحت نبودم کلا

جین یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 16:18

ازونجا باس بسوزیم که بابت اینکار از ....حقوقم بشون میدن!

والا

شیخ(ع) یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 22:25


چ بی اعصابی بدتر از من:))))

فحش میدم در میرم:)

شیخ(ع) دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 00:05

اول دبستان روز اولی که میرفتم مدرسه با اینکه دختر بودم اما داداشم بهم گفت هرکی بهت فحش داد فحش ندیا...بزن...:)
اما فک کنم کار شما درسته...;)
مانا باشی رفیق...

همون فحش دادن در رفتنو ترجیح میدم میزنیم از پشت بزن

پسرک مزخرف.. . دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 00:45

امروز یه سر رفتم خاکستون جات خالی عجیب آرامشی داشت ..بی منت خیلیم سعی می کرد اونو به هرکسی که اونجا بود انتقال بده..
آقامون به این حرفا گوشاشون ناشنواست گفتن نگفتنم نداره خسته شد مرده قبلش هرچی بگی بی فایده ست خودتو جر بیخود نده میلاد..

ایشالا بشه یه بار با هم بریم خاکستون :)
همینطوره گور باباش

lم ر ی م ی دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:13

خیر باشه رفیق !!
اینا سونامی های بعد از سفره

آره میخوابه به نظرم

پگاه پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:40 http://fakhteyeepegah.persianblog.ir/

اون مخاطب خاصه
آقا
کیه دقیقن؟

خامنه ای

حامد پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:12 http:// hamed-92.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
چند وقته مطالب وبلاگتون رو میخونم زیبا و ملموس مینویسید و قلم توانایی دارید
موفق باشید
با خوندن سفرنامه هندوستانتون یاد فیلم فریاد مورچگان از محسن مخملباف افتادم

قربونت
یکی از موتیوای بنارس رفتنم همون فیلم بود تو بی بی سی دیدم یه سال پیش اینطورا

آویشن دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:09 http://dittany.blogsky.com

از دست این قوانین مسخره ای که هر سال میذارن دیگه اعصاب آدم بهم میریزه

خاک بر سرشون

شهرزاد جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 21:15

اینا که همش یوتیوبن ...منم‌که کلا سرعتم جوابگو نیس

فری گیت جواب نمیده برات؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد