21

دشت نیم سوخته.

آفتاب نیمه شب.

فردا به صفر(sefr) ابدی می روم.(شمال)


------------------------------------

پیوست:یک نمونه پست چرند.برای خالی نبودن عریضه.گفتم شاید روشنفکرها خوششان بیاید.چون غالبا روشنفکرها از مزخرفات بی سر و ته سر و تهی در می آورند.(راجع به این مسئله بعدا بیشتر توضیح خواهم داد.)لطفا کامنت ندهید.خواستید هم بدهید.ولی فحش ندهید.

چهارشنبه بعد از این یک عدد پروژه تحویل خواهم داد و بعد از آن با یکسری پست های بسیار جالب و هیجان انگیز خواهم برگشتن.

پیوست دیگر:الان دارم می روم بخوابم و این در حالی است که خیلی از زمانی که آخرین بار بیدار شدم نمی گذرد.این دفعه ی آخری خواب های چرت و پرتی دیدم که امیدوارم الان که دارم میرم بخوابم خواب خوب ببینم.ترجیح میدم یه سفر خارجی برم.آلاسکا اگه بشه خیلی خوبه چون خیلی جاها رفتم آخرین بار همین چند شب پیش تل آویو بودم که اصلا خوشم نیومد.دوبلین هم خوبه تا حالا نرفتم.

یک پیوست دیگر:گزارش خواب دیشب:متاسفانه سفر خارجی نرفتم ولی خوشبختانه سفر داخلی رفتم.جایی طرفای شرق ایران وسط یک منطقه ی خشک یک جای سرسبز بزرگ وجود دارد که چند دریاچه ی نیلگون دارد و فک ها توش شنا می کنند(120 سال است که در این دریاچه پیدا شده اند)و مردم هم توش شنا می کنند.از بالای تپه که ببینی کلی مه و ابر دریاچه ها را گرفته و روی تپه ها هم کلی درخت هست.یک مغازه هم دارد که با نئون قرمز خیلی شیک نوشته:Pizza.Cafe

یک دانه از این پیوست دیگر:یک شب دیگر هم گذشت و من دوباره می خواهم برم بخوابم با اینکه خیلی وقت نیست که از خواب بیدار شده ام.عجب.

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 http://www.jecond.blogfa.com

سلام کاسنی جان!
نیستی؟
بنده هم به سفر ابدی میروم(کوهستان).دلت بسوزه!

البته منظورم اونجا سفر نیست منظورم صفره(sefr).گفتم نگی این بیسواده

انسان منها دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 http://minus-human.blogfa.com/

نظری ندارم. منتظر ِ نوشته بعدیت هستم.

پسرک مزخرف پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28

اینائی که اول نوشته هات هست پیوست هست یا یبوست الان عینکام* باهام نیست.. .


* من عینکی نیستم!

هست پیوست یبوست هست.

رضاغنی را جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:08 http://rezavasta.blogfa.com/

الان دقیقا کجاست ؟

شاسوسا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:40

سمت چپ زبونم ی دفه گز گز کرد...صفر مطلق...شمال...ینی خود تو...ینی خودمن...از تو تا تو!این ینی صفر!

nastaran شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 http://nastaran-pashang.com

آی آی این روشن فکر جماعت ! این روشن فکر جماعت ! خدا خودش منو میشناخت..اگه من کاره ای بودم توو این مملکت همه ی این دوستان رو از ماتحت مبارک دار میزدم ، حبس ابد توو چاه مستراح دیگه آخرین لطفی بود که بهشون میکردم...بدبختی من میدونی چیه ؟ با هر کی معاشرت میکنم طرف روشن فکر از آب در میاد با او اطوارای باسن عالم پاره کن

من هم از روشنفکرها بدم میاد و دانه دانه تمام روشنفکرهای اطرافم رو دامپ کردم و الان مجبورم صرفا با ماشین ریش تراشم معاشرت کنم.در مورد دار و اینا باهات موافقم یادت باشه یه پست داده بودم که بیاین خانه هنرمندان و تئاتر شهر رو آتیش بزنیم اما استقبال نشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد