Heinrich Himmler

همه ی پیش بینی های جامعه شناسانم در مورد اوضاع مملکت داره درست از آب در میاد و از طرفی سنم هم روز به روز داره افزوده میشه بنابراین کم کم باید خودم رو برای انجام دادن رسالت تاریخی ای که بر گردنم هست آماده کنم.بعد از یک خل زشت قدرت داره به یک افلیج عقب مانده منتقل میشه و خیلی ها ممکنه بخوان از این اوضاع سر به بیابون بذارن ولی من هرچی ممکلت بیشتر در باتلاق فرو میره خوشحال تر و با روحیه تر میشم چون هرچیزی پایانی داره و این روند نزولی باعث سریع تر شدن پروسه ی گذار میشه.(خیلی پیچیده است یه بار باید مفصل توضیح بدم.)

ولی مسئله ای که جدا آزارم میده طرز فکر بعضی افراده.با یکی از این افراد معلوم الحال که خودشو از دوستان دبیرستانم معرفی کرد(حافظه ام داره پاک میشه) داشتم صحبت می کردم که می گفت آره چند تا از رفقای دبیرستان رفتن زن گرفتن و عجب کار جالبی کردن اینا.بهش گفتم بابا چه فازیه آدم فشارش میفته با شماها صحبت می کنه برا چی ازوداج می کنین پس فردا بچه تون منگل میشه میخواین چی کار کنین یا اگه پسر باشه هی میاد از جیبتون پول می دزده باید وایسین دم شلواراتون شبا کشیک بدین (کاری که بابای من میکنه) اگه دختر باشه مایه ی دق بزرگ شد باید خودتونو سبک کنین براش بگردین دنبال شوهر.بعدشم اگه زن بگیری طرف آدم درستی از آب در نیومد میخوای چی کار کنی؟تازه شانس بیاری طلاق بگیری وگرنه تا آخر عمرت مجبوری بردگی کنی.بهم گفت میخوام تشکیل خانواده بدم و تا کی گیم بازی کنم و میخوام پیر شم بچه داشته باشم برام چای بیارن.
واقعا یه استدلال از اون یکی رقت بارتر.بهش گفتم مگه الان خانواده و پدر مادر نداری برا چی میخوای یکی دیگه تشکیل بدی مورچه که نیستی هی خانواده تشکیل بدی.در مورد گیم هم بیا چند تا گیم استراتژیک عالی بهت میدم که خودم از دوم راهنمایی دارم بازی می کنم و تضمین می کنم اگه نود سالم رد کردی باز میتونی اینارو بازی کنی و حوصلت سر نمیره.اگه نگران چگونگیه سپری کردن اوقات فراغت در زمان پیری هستی اولا اگه بخوای توی تهران زندگی کنی نهایتا 20 30 سال دیگه زنده ای و خیلی نگران پیر شدن نباش ثانیا برو یه ساز بگیر چند تا پیرمرد دیگه هم جمع کن جمعه ها خونه هم چای بخورین ساز بزنین و حیاطو آب بدین.
بهشم گفتم تازشم اصلا برا چی میخوای پیر بشی من خودم 40 سالگی بعد از انجام دادن رسالت تاریخیم خودمو با گاز خفه می کنم و قبل اون موقع اگه خواستی میتونم برا تو هم یه سیستم گاز را بندازم.چون وقتی پیر میشی کم کم آب میری و قدت میشه یک و نیم متر و جوونا بهت می خندن.گوشهات بزرگ میشه و مو در میاره و موهای سرت می ریزه و تو هم الان که جوونی اینقدر حوصله سر بری پیر شی آدم رسما نمیتونه باهات تو یه اتاق بشینه برا همین بهتره توی اوج خداحافظی کنی.
نهایتا قبل این که فرار کنه چند تا توصیه ی طلایی هم بهش کردم اینکه تا جایی که میتونی در ماندن در خانه ی پدر و مادر مقاومت کن چون غذای گرم و شسته شدن لباس ها واقعا نعمت بزرگیه که نباید به راحتی از دستش بدی و بالاخره یه موقعی میاد که پدر مادرت وقتی میبینن مثل بختک افتادی رو خونه زندگیشون و داری تمام دسترنج هاشون رو نیست و نابود می کنی اون موقع تصمیم می گیرند با لگد از خونه پرتت کنن بیرون و اگه توی کوچه شون هم پیدات بشه با تیر میزننت و البته تا اون وقت حداقل یه ده سالی زمان داری برو شاد باش.من خودم وقتی از خونه پرت شدم بیرون یه نفرو استخدام می کنم برام غذا درست کنه و به زندگیه فرح بخشم ادامه میدم.

احتمالا دو سه سالی در ایران خواهم بود و بعدش از ایران فرار می کنم و بعد چند سال برای انجام وظایفم دوباره به ایران بر می گردم.جدا من دلم برای این خاک میسوزه.ایرانیان به جز 20 30 میلیونیشون که باید تصفیه ی نژادی بشن بقیشون آدمای بدی نیستن و استحقاقشون این نیست.فقط نکته ی مهم اینه که باید ملتو از موقعیت استثناییه بالقوه شون آگاه کرد و از هرچه بیشتر احمق شدن این بچه موچه ها و نسل چهارم پنجمیها جلوگیری کرد.خودم هر وقت یه تینیجر بهم نزدیک میشه اینقدر که اینا مغزشون کوچیکه و زر زر می کنن فشارم میفته.دوتاشون تو مترو کنارم وایساده بودن و داشتن بحث می کردن از موقعی که وارد دانشگاه شدن شعورشون بیشتر شده.یعنی در این حد اینا کندذهنن.

متاسفانه هیچ کس قدر خاک ایران رو نمیدونه و نمیدونن که کل کردستان آزاد و ارمنستان و آذربایجان خاک ایرانه ولی این ترکمن ها آدمای درستی نیستن و افغان ها و پاکستانی هام همینطور و عرب هام که دیگه جای بحث نداره.

در نظر دارم به زودی جلسات بلندخوانیه ارباب حلقه ها و آثار تالکین برگزار کنم افرادی که تمابل دارند اعلام آمادگی کنند تا ازشون آزمون ورودی گرفته بشه.در ضمن احتمال داره برای حزب ایدئولوژیک تمامیت خواهم از میان این افراد عضو گیری کنم.


نظرات 15 + ارسال نظر
میترا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:22 http://www.ieelnaz.com

بخدا معرکه ایی فیل. کلی خندوندیمون تو این هاگیرواگیر.راستی ی وخت نری رای مآی بدیا. مادر جون ما تجربه دارتریم سگ زرد برادر شغاله.

اون افلیج عقب افتاده رئیس جمهور میشه رای دادن نداره.

زمین آبی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:11 http://blueground.blogsky.com/

باز خوشم میاد آزمون میگیری،مثه شورای نگهبان اول تایید نمیکنی بعدش رد صلاحیت!!!

هولدن کالفیلد چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:10 http://insidemonster.persianblog.ir

همین که نوشتی خودش جای بسی بسی شکر داره!

پسرک مزخرف.. . چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:29 http://vierzehn.blogfa.com

دورانه خوبیه با پدر و مادر بودن خوش میگذره و خیلی راحتی اما قبول مسئولیت سخته مثلا یه قلمش خواب برات میشه زهر مار و یک آرزوی دست نیافتنی خواب خیلی مهمه!

زیژخکِ دیوانه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 http://zijkhakelooli.blogfa.com

من عضو نمی‌شم ولی حمایت و پشتیبانی خودم رو اعلام می‌کنم

نفیسه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:14 http://nafisebano.blogfa.com

خب خداروشکر که بالاخره آپ کردی!

با تمام وجود آرزو میکنم اون آدم رئیس جمهور نشه! نه اینکه فک کنی واسم مهمه که کدومشون رو کار میان! فقط صرف اینکه دلم میخاد همین اندک تصویر ذهنیی که از دموکراسی دارم از بین نره! همین! : |

اندراحوالات من و اینجانب جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:48 http://www.aidasaam.blogfa.com

آقا میگم چیزه ، بیا یه کمپین تشکیل بدیم به نام جوانان خواستار غربالگری نژادی و پیشروان حرکات ضربتی نجاتی. مخففشم میشه جخغن پحضن یه اسم خوفی میشه واسه خودش :-)

:)) پیشنهاد معرکه اییه!
همچین ریتم خوبیم داره الان که می بینم!

وولف شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:13

من حمایت خودم رو از جلسات بلندخوانیه ارباب حلقه ها و آثار تالکین اعلام میکنم.

جولیک شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:10

من بابت بلند خوانی یکی رو دارم معرفی کنم بهت:دی

هولدن؟

جولیک یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:10

نه یکی از دوستامه که صدای خفنی داره:دی
البته هولدن هم میشه وا، بگیم بهش،...هولدن!؟:دی

+قدر مسلم کسی رو من حساب باز نمیکنه اینجور مواقع:))

بزرگ فیلسوف کوچک سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 http://gerioush.persianblog.ir

الان منظورت عرب های داخل کشور بود یا کشورهای همسایه؟

عرب های حاشیه ی جنوبی خلیج فارس و شبه جزیره عربستان!

پسرک مزخرف.. . چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:44

عرب عربه چه اینور آب باشه چه اونور آب به اونا میگند عرب به اینایی که تو کشورمونم هستن میگند عرب.. .

کرم چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:11

اسکارلت جوهانسون رو تو دون جان (فیلم جدید جوزف گوردون لویت) ببین. تریلرش تو آی ام دی بی هست. بدجوری ذهنم رو مشوش کرده هرزه بور پدر در آر!
برای جلسات بلند خوانی، به نظرم دیالوگ هایی که خودم و خودت و بردیا و آرمان و البته حسین (که من فقط ازش شنیدم و متاسفانه از محضرش تلمذ نکردم) بینمون رد و بدل می شه جذاب تره. هم تمامیت موضوعی داره و هم تا عمق اورگاسم الهی پیش می ره.

اسکارلت جانسن با مچ پوینت حجت را بر همگان تمام کرد.گویا همچنان داره به تمام کردن حجت ادامه می ده.حمایتت می کنیم اسکارلت.به قول ست مک فارلن we haven't seen enough of u yet!
این یارو جوزف گوردون لویتو چه به کارگردانی بابا.این بره از همون عاشقانه های انتلکچوال پسندش بازی کنه.ولی فیلم باحالی باید باشه خصوصا سوژه ش جذبم کرد گرفتی بده منم ببینم!

ندا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:22

یه حسی بهم میگه خیلی از خود راضی هستین.اینو کامل از نوشته هاتون برداشت میکنم.همش همه چیزو میندازین گردن دیگران.انگار خودتون از یه دنیای دیگه هستین.ناراحت نشید از حرفام.اما احساس کردم بهتره بهتون گوش زد بشه

سعید جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 http://eververt.wordpress.com

هاها ازت راضیم پست خوبی بود :))))))))

پسر انقده نژادپرست نباش منقرض میشیا:دی
ولی ایده ی کارفرهنگیت روی این تینیجرا رو پایم

بلند خوانی ارباب حلقه ها رو به زبان اصلی من به عهده میگیرم فقط باس بیای ده ما:دی

پسر بودی اینجا کلی حرکت میزدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد