چیزی شبیه زندگی

آخرین باری که قبل بازی ایران و آرژانتین به ایرانی بودن خودم افتخار کردم وقتی بود که فهمیدم برای فرار به ترکیه نیازی به ویزا ندارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
هولدن کالفیلد یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 http://insidemonster.persianblog.ir

آخرین باری که قبل ماژیچ دُزد دیدم ... نه خدایی دزد تو حد و اندازه های داور این بازی ندیدم!!!

تروایس دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:47 http://travisbickle.blogsky.com/

حالا میخوای بری ترکیه؟

آبی جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:39

نه باید بره هندوستان یا آفریقا
گزینه اول بهتره. تو آفریقا عاج ات رو میبرن

امین یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:43

صد دویست تا کشور داریم توو دنیا؛ چندتاشون آمریکا و کشور خوشگلای اروپایی ان؟
بعد اصلا مگه اهل جایی بودن یا نبودن افتخار یا کسر شان داره؟ مگه دست خودمون بوده که مثلا ایرانی باشیم و السالوادوری نباشیم؟
این اپیدمی خودباختگی نمی دونم از کجا نشات میگیره؛ که مثلا قبل بازی آرژانین میلیون ها کارکتر در تحقیر و هجو کردن تیم ملی تولید کردیم و به هم فرستادیم.
من به ایرانی بودن خودم معمولا افتخار نمیکنم ولی احساس کسر شان هم ندارم و ایرانی بودنم رو دوست دارم؛ بامزست.
خودباختگی و نداشتن عزت نفس ملی مسئله جدی مملکته؛ که مثلا فوتبال خوب کردن! میتونه کمی تسکینش بده ولی واقعا نمیدونم راه حلش چیه و چرا اصلا هست به این شدت...
به نظرم درمان قطعیش اینه که واقعا و نه در شعار؛ خوب و قوی و آباد بشیم.
این بود کامنت من بعد از مدت های زیاد
:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد