Arnold Bocklin

Isle of the Dead (جزیره مرگ)


The island of life (جزیره زندگی)


راخمانینف بر اساس نقاشی "جزیره مرگ" یک سمفونی نوشت.اینجا گوش کنید.سهمگینه.


نظرات 4 + ارسال نظر
bybluemelody شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:34

اینم معرکه ست !

سیمین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:51

اگر دست من بود اسم تابلوها رو عوض می کردم...

چی میذاشتی؟

سیمین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:42

گفتم که...
اسمشونو عوض میکردم. بالاییه رو میذاشتم زندگی ، پایینیه رو میذاشتم مرگ

ها..
من اگه بدونم بمیرم میرم همچون جایی که درنگ نمی کنم

مهراد یزدان دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:31 http://blueground.blogsky.com

همون طور که از نقاشی جزیره مرگ القا میشد، تو موسیقی این سمفونی هم رنگ و بوی غم آغشته به ترس یا شاید ترس آغشته به غم موجوده...

Exactly

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد