Fuuuuuckiniiiiiidiot

یه مدته به صورت خیلی خودجوش عبارت fuckin idiot شده فحش مورد علاقم. خودجوش بودنشم بدین معناست که این فحش رو جایی نشنیده بودم و به صورت کاملا ناخودآگاهانه بهم الهام شد، جوری که الان رفتم سرچ زدم ببینم اساسا هست همچین چیزی و معنی دیکشنریشو چی زده. تو  urban dictionary نوشته:

"A moron who knows absolutely nothing about life or anything at all. Often dig their own grave and jump in as well as ruin other peoples lives and their own. Are basically an all round fucking dickhead."

"احمق بی شعوری که مطلقا در مورد زندگی یا هرچیز دیگه ای هیچی نمی دونه. معمولا علاوه بر این که قبر خودشون رو می کنن و می پرن توش، زندگی بقیه رو هم به گه می کشن. به صورت کلی احمق های عوضی همه جانبه به شمار می آن."

البته شیرینی قضیه اینجاست که من فاکین ایدیت رو با لهجه ی خاصی ادا می کنم که شاید یه بار ضبط کردم گذاشتم، خیلی یونیکه. فاااکیناییییدییت. یه همچی چیزی. باید دو بخش فحش بچسبن به هم. 

این مطلبم جالبه، "37 چیز که فقط فاکین ایدیت ها ازش لذت می برند و خدا شاهده شوخی نمی کنم جدیه قضیه." (خودش طرف یه کسخل بی شعوره به تمام معنیه نویسنده مطلب و این جالب می کنه قضیه رو).

نظرات 7 + ارسال نظر
noname جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 22:16

Star Wars YO
راستی یه سر تبادل کتابم بزن جای خوبیه

پدرام کارگشا شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:24

خاک بر سرت

پسرک مزخرف.. . شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 21:03

کارت درسته!

م ر ی م ی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:42

این فحش رو از خیلیا که زبان انگلیسی شون قوی هستش شنیدم...اما فکرمیکردم که معنیش خیلی بی تربیت ترانه تر از اینها باشه !!!....بیشعور احمق عوضی که دیگه ورد زبون همه است....

سیمین یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:01

میتونم تصورت کنم موقع گفتنش

آویشن دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:28 http://dittany.blogsky.com

واقعا نشنیده بودی؟تو فیلمای آمریکایی خیلی کاربرد داره

مگهان دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:18

من اومدم بگم حتما پیشتر شنیده بودی و تو ناخودآگاهت رفته... ولی خب دقت نکرده بودی بهش
بعد دیدم میگی با یه لهجه خاص دیگه میگی گفتم پس اون رد میشه در این صورت:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد