Fuckin important thing

Build a friendship before a relationship.

نظرات 10 + ارسال نظر
شهرزاد شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:38

و بعد از شروع رابطه تبدیل به بهترین دوست هم بشید...

سیمین یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:27

بسیااار موافقم

تابنده یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:50

هی

noname یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 15:04

never wanted one

شاداب یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 18:00 http://rival.blog.ir

Hmmmm
something to think about.....

پریسا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:56 http://starsss.blogfa.com

بعله..

karam چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:51

and there is a fucking space between these two, called friendzone.
friendzone kills.

پوریا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:23

ببین من امروز ساعت 1 تا 3 دفاع مقدس کارشناسی ارشد رو انجام دادم...حاجی به گا رفتم...اول که گوشیمو گم کردم...هنوزم پیدا نشده...دوم این که خودم کلاسی که قرار بود دفاع برگزار شه رو اشتباه رفتم...سوتی و بدبیاری پشت سر هم...هیچی دیگه...همین که الان زنده هستم و دارم مینویسم فکر کنم باید به 1000 نفر نذری بدم...

جوونم دادا تبرییییک فارغ شدی بالاخره بعد هفت سال. ردیف بود دفا مفا؟
حاجی من سه شنبه هفته بعدم دارم به گا میرم

پوریا سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:31

آره خوب بود...الان گوشیم نیست اعصابم ایریکه...اگه پیداش نکنم باید برم سیمو بسوزونم ویه سیم و گوشی جدید بگیرم...راستی حس بیهودگی بعد دفاع خیلی چیز تخمیه....نگران نباش...همه چی اوکی میشه...استادا اصلا گوش نمیدن...چندتا جمله امری رو بالحن سوالی بهت میگن....باید تو جواب بگی:چشم...لحاظ میکنم...

حاجی برو بگیر یه گوشی جدید خوب اون گوشتکوبو چن سال بود داشتی. بیهودگی چیه گرم کن بریم بوکس از هفته بعد

مگهان پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:10 http://meghan.blogsky.com

خیلی موافق نیستم، بنا به دلایلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد