چرا توییتر جای بدی است؟

یکی اینکه محیطی هست که کلی آدم که نمیشناسی همه همزمان دارن صحبت میکنن. فکر کنم اکثرا هم به تخمشونه بقیه چی مینویسن. یعنی همه همون حس به تخممی رو به توییتای تو دارن که تو نسبت به توییتای بقیه داری، چون همه یکسری نوبادی هستیم دیگه. حالا اینکه کلی نوبادی دارن همزمان حرف میزنن رو دو جور میشه دید، یکی اینکه خوب یک فضای دموکراتیکه که میتونی با زندگی و نظرات کلی آدم معمولی مثل خودت آشنا بشی که در حالت عادی هیچ دریچه‌ای به زندگیشون نداری‌، همین رو مثلا اومبرتو اکو تحت عنوان "هجوم احمق‌هایی" میبینه که در حالت عادی تنها گو‌ش‌هایی که برای شنیدن حرفاشون هست دو سه تا دوست و رفیق توی باره. من چون از جمع‌های شلوغ هیچ‌وقت حس خوبی نمیگرفتم نظرم به دومی نزدیکتره‌ در مورد چنین فضایی و کلا سوشیال مدیا. یک مطلب دیگه هم اینه نهایتا اونجا خواهی نخواهی یک جنده‌ی لایک و توجه هستی، چون اساسا معیار سنجش اون آیکون لایک هست. دریای کسشر هم که ساحل نداره به خودت میای میبینی هی داری فکر میکنی برم فلان اتفاق رو توییت کنم چهارتا لایک جمع کنم. بعد مثلا ۱۰۰ تا لایک میگیره میگی ایول موفقیت‌آمیز بود، دو تا میگیره میگی ای بابا کیر خوردم باید استراتژیم رو عوض کنم. حالا ممکنه لایک مساله‌ی ثانویت باشه صرفا بخوای نظرت رو بیان کنی ولی ذات سوشیال مدیا خودنماییست و جلب توجه. من یک ماهیه خیلی کمتر میرم توییترو احساس سبکی روح و ذهن میکنم و انگار یکسری وزنه که به روحم بسته بودن باز شده و حالا رها و سبکبال شدم. کانال وحیدآنلاین و گروه ایرانیان کلگری رو هم ترک کردم و این احساس سبکی روحم واقعا ملموسه‌، اینکه در یک ماه اخیر پورن و خودارضایی رو هم ترک کردم خیلی موثر بوده‌.

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 15:07

تبریک آخه وعده و وعید هم دادین اینجا پررنگ بشید، ما که ندیدیم پررنگ شدنتون رو

سعی میکنم پررنگ بشم :) شما از توییتر هستی؟

تراویس بیکل چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 19:39 https://travisbickle1.blogsky.com/

کارت درسته سلطان
بیا از زندگی ات بگو،فقط بنویس تو.
بهترینی

من مخلصم ستون

سمیرا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:28

نه من تا الان که هیچوقت قسمت نشد توییتر برم

آویشن دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 17:39 http://Dittany.blogsky.com

با کلیت حرفت موافقم که تو شبکه های اجتماعی اکثریت مردم دنبال جلب توجه هستند ولی با توئیتر بیشتر از اینستاگرام ارتباط برقرار میکنم چون به نظرم مردم واقعیت خودشون و نشون میدن. تو اینستاگرام اکثرا چون فامیل و دوست دنبال کنندشون هستند همیشه سعی می کنند یه نقاب شیک و تر و تمیز داشته باشند و خیلی از خصوصیات خودشون و سانسور می کنند ولیل توی توئیتر حداقل چیزی که تجربه من نشون داده همون آدم ها در مورد مسائلی حرف میزنن که شاید با دوست های واقعی خودشون دو کلمه هم در اون مورد حرف نزده باشند.
جدا از این در مورد مسائل داخلی ایران دیدگاه بهتری و نشون میده و کاربرها آگاه تر هستند ولی تو شبکه های دیگه خیلی راحت حرف نویسنده رو باور می کنند.

واقعا به جمع بندی نرسیدم توییتر و اینستاگرام واقعا یکی از دیگری بدتر

ماهی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 20:23

آشناهاتو دعوت کردی و خودت رفتی :))
قسمت دوم دلایلت شبیه همونایی بود که موقع ترک اینستاگرام نوشته بودی.
بدترین چیزش همون غرق شدنه.

آره واقعا خدا صبر بده بهتون :)) من کلا دیگه فک نکنم هیچ سوشیال مدیایی بیام تا عمر دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد