تکه زمین‌های معلق در کاستاریکا

چهارشنبه 7 تیرماه. خواب دیدم آمریکا رو دیدم و قراره برم یونان و فرانسه. خوشحال بودم که لیست کشورهایی که دیدم داره پربار میشه، چون این روزا توی بیداری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هام اینه که زمان داره به سرعت میگذره و کلی جا هست که من هنوز ندیدم: اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا، الی آخر. رفته بودم کاستاریکا، جزیره‌ی استوایی. دو تا جزیره‌ی خیلی کوچیک، چیزی شبیه دو تا تیکه زمین سبز بزرگ توی آسمون کشور معلق بودن، ارتفاع کم حدود 100 متری مثلا. هر کدوم هم درخت نیمه‌جونی روشون بود، توی خواب فکر میکردم لابد به خاطر ارتفاع اون بالا یه کم سردتره و درختا جون ندارن. ریشه‌هاشونم از زیر پیدا بود. توضیحشم این بود که کاستاریکا یکسری آزمایشات نظامی یا همچین چیزی انجام داده و این دو تا تیکه زمین شوت شدن رفتن بالا و به خاطر جاذبه همینطور معلق موندن اون بالا (در حالیکه دقیقا به خاطر جاذبه نباید معلق میموندن ولی خوب توی خواب گاهی منطق برعکس میشه).

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 21:31

ان شاءالله بتونی از فرصت استفاده کنی و کشورهای زیادی رو ببینی

مرسی سمیرا جان

غولتک سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 21:51 https://youtube.com/@mbsegeek

خیلی خوابت جالب بود
من یکی از فانتزیام اینه که مثه رابینسون کروزو بیفتم تو یه قطعه جزیره و فقط یه مشت گندم و یک خوراکی داشته باشم که بتونم دووم بیارم و بتونم با اون یه مشت گندم محصول تولید کنم
و صد البته وسطای کار یکی بیاد بهم ملحق شه و تو ساخت و ساز خونه کمکم کنه و باهاش حرف بزنم
اونم کی بهتر از تو

ستون پایه‌تم، باید بریم آفریقایی جایی این ایده رو عملی کنیم.

آویشن دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:26 http://Dittany.blogsky.com

امیدوارم فرصتش پیش بیاد و بتونی کشورهایی که مد نظرت هست و ببینی.
من هم همیشه دوست داشتم با یه کوله پشتی برم سفر و کشورها رو شهر به شهر ببینم ولی فعلا نه پولش و دارم نه زمانش رو.

امیدوارم پیش بیاد پول و زمانش برات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد